Рекомендації застрахованим особам: як вести себе під час карантину

Рекомендації застрахованим особам: як вести себе під час карантину

Коронавірус – гостре вірусне захворювання, що характеризується ураженням переважно дихальної системи і шлунково-кишкового тракту. На сьогоднішній день було оголошено пандемію, що пов'язано зі стрімким поширенням COVID-19 і високим відсотком смертності від вірусу. Карантин, що охопив практично всі країни світу – один з тих кроків, які спрямовані на недопущення поширення захворювання. «Залишайтеся вдома» – саме цей шлях може допомогти перервати жахливий за своєю величиною і силою ланцюжок заражень, розміри якого, на жаль, з кожним днем ​​збільшується.

Медичне страхування в період карантину: що змінилося

Введення загального карантину не могло не відбитися на діяльності страхових компаній. «Альфа Страхування» намагається звести ці зміни до мінімуму для того, щоб наші клієнти не відчували занепокоєння.

Для того щоб знизити ризики зараження вірусом COVID-19 страхова компанія переходить переважно в дистанційний режим роботи. Для оформлення поліса або отримання виплат за страховими випадками немає необхідності відвідувати офіс СК – всі дії можна виконати онлайн або ж узгодити їх із співробітником центру обслуговування клієнтів. У деяких ситуаціях можливі очні зустрічі за попереднім погодженням (наприклад, при зборі документів і огляді транспортних засобів).

Більшу кількість змін було внесено в роботу медичних центрів, які, в зв'язку з пандемією, працюють зараз в обмеженому режимі. Так, обмеження торкнулися ряду послуг, серед яких:

  • стоматологічна допомога - в період карантину стоматологічні клініки не ведуть прийом пацієнтів, можливе отримання тільки екстреної допомоги;
  • доставка медикаментів з аптек - послуга обмежена аптечними мережами;
  • ряд державних, приватних, відомчих медичних установ припиняють планові прийоми, проведення планових операцій, оглядів, обмежують час прийому;
  • деякі медичні установи, що знаходяться в різних формах власності, припинили надавати послуги клієнтам страхових компаній до закінчення карантину;
  • медичні послуги хворим на ГРВІ надаються згідно спеціального алгоритму.

Дані зміни торкнулися всіх страхових компаній в країні, але не є критичними. Завдяки наявності можливості вибору медичних установ і налагодженій дистанційній роботі, застраховані особи не залишаться без допомоги в цей складний період.

Що таке телемедицина для застрахованих?

В сьогоднішніх умовах карантину однією з головних рекомендацій для населення є самоізоляція. Тобто, мінімізувати вихід за межі свого місця проживання.

Для максимальної зручності застрахованих по ДМС страхова компанія «Альфа Страхування», практично з першого дня карантину, надала своїм клієнтам доступ до послуги телемедицина.

Послуга телемедицини передбачає надання повноцінних онлайн-консультацій кваліфікованими лікарями (терапевт/сімейний лікар, вузькопрофільні фахівці), без необхідності особистого візиту в клініку в умовах карантину. При цьому, застраховані по ДМС мають можливість скористатися цією послугою не тільки в частині первинної консультації з необхідним фахівцем, але і для повторного візиту (наприклад, для розшифровки аналізів, коригування призначень), що особливо актуально в світлі того, що деякі приватні лікувально-профілактичні заклади припинили прийом всіх клієнтів.

В Альфа Страхування дана послуга організована на базі партнерського медичного закладу. Запис на консультацію проводиться операторами страхової компанії онлайн, через спеціальну платформу, що дозволяє вибрати максимально зручний для клієнта час.

Як купити поліс страхування

Час карантину – не привід відмовлятися від покупки страхового поліса. Швидше, навпаки, в період, коли медичні послуги досить обмежені і «урізані» для громадян, варто задуматися про те, щоб забезпечити собі і рідним якісну, кваліфіковану, своєчасну допомогу.

Офіси СК «Альфа Страхування» працюють по всій території України в черговому режимі. Але для того, щоб придбати страховку, немає необхідності відвідувати компанію в реальному часі. Як і раніше, купити поліс можна онлайн – це швидко і зручно. Дана послуга може бути застосована до таких страховок, як:

Оплатити страховку можна також через Інтернет за допомогою банківської карти. Таким чином, ви мінімізуєте соціальні контакти і ризик передачі вірусу від людини людині.

Що робити при настанні страхового випадку

Всіх власників страхових полісів дане питання турбує в першу чергу, адже в період обмеження функціонування більшості служб вирішити питання з виплатою може виявитися важко. Страховою компанією «Альфа Страхування» був розроблений алгоритм дій, який слід дотримуватися в разі виникнення страхової ситуації:

  • при настанні страхового ризику необхідно зв'язатися з контакт-центром (консультант СК розповість, як подати документи онлайн і повідомить про подальші дії); зв'язатися з асистанс можна за телефонами

0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України)

044 499 99 99 (вартість дзвінків згідно з тарифом вашого оператора зв’язку)

+38 (050) 314 00 07 Viber

  • медичне страхування - при настанні страхового випадку необхідно одразу ж зв'язатись з медичними Асистанс (контакти є в вашому договорі) для отримання детальної інформації про подальші дії.

Саме медичну сферу страхування торкнулися найбільші зміни. Так, при необхідності консультацій, планових оглядів, повторних візитів до лікаря застрахованим особам буде надана можливість повноцінної онлайн-консультації з фахівцем. Подати документи на компенсацію по страховому медичному випадку можна онлайн, скориставшись мобільним додатком, або дізнавшись способи подачі документів у співробітника контакт-центру.

Якщо ж необхідність зв'язатися з лікарем виникла через симптоми ГРВІ, алгоритм дій буде іншим.

Які дії робити при появі симптомів захворювань

При появі перших симптомів гострої респіраторно-вірусної інфекції необхідно одразу ж зв'язатись з представником страхової компанії. Медичний асистанс працює цілодобово і заявки приймає також без перерви.

Що робити хворому?

У зв'язку з загальнонаціональним карантином онлайн-запис до лікарів припинено. Отримати допомогу можна тільки за допомогою контакт-центру. При виявленні ознак ГРВІ застрахованій особі буде призначено онлайн-консультацію з лікарем, в ході якої фахівець проведе опитування, уточнить скарги і епіданамнезу пацієнта, надасть рекомендації щодо лікування. На даний момент аптечна мережа обмежила послугу «доставка медикаментів», тому для придбання лікарських препаратів буде підібрані точки продажів, максимально наближені до місця знаходження пацієнта. Всі виплати за договором медичного страхування виробляються в дистанційному режимі.

Як вчинити в разі появи симптомів коронавірусної інфекції

Основні симптоми COVID-19 схожі з ознаками грипу та ускладненого перебігу ГРВІ. Не ставте діагноз самостійно!

Медична допомога в разі виявлення симптомів COVID-19 застрахованій особі або її контактним особам буде надана тільки державними медичними установами. Згідно розпорядженні МОЗ скористатися послугами будь-яких приватних клінік та інших медичних закладів, крім зазначених державою, неможливо.

При появі симптомів респіраторного захворювання необхідно звернутися до контакт-центру. Під час бесіди співробітник медичного асистансу проведе опитування, в ході якого будуть виявлені основні симптоми захворювання, отримана інформація про перебування застрахованої за кордоном протягом останніх 3-х тижнів, а також наявності контактних осіб, які повернулися з-за кордону.

Хто може вважатися «контактною особою»? До переліку критеріїв для визначення даного терміну включені:

  • надання прямої медичної допомоги хворим COVID-19, перебування з хворими або медичним персоналом, які мають контакти з хворими, в одному приміщенні;
  • поїздки за кордон протягом останніх 3-х тижнів;
  • контакт з хворим COVID-19 (спілкування, загальне навчання, спільні поїздки, проживання).

Варто пам'ятати про те, що інкубаційний період вірусу досить тривалий і становить від 14 днів. Уважно згадайте всі свої контакти за останні тижні і чи могли серед них бути «контактні особи». При наявності таких контактів, а також симптомів COVID-19 асистансом буде викликана спеціалізована допомога для транспортування хворого до державної медичної установи, яка отримала статус «опорної».

Якщо підозри на коронавірус були виявлені в ході спілкування з лікарем приватної медичної клініки, подальша допомога буде надана на базі спеціального медичного закладу після виклику лікарем бригади швидкої допомоги «103».

Основні симптоми COVID-19

Серед основних ознак коронавірусної інфекції виділяють: підвищення температури (жар, озноб), кашель, риніт, утруднене дихання, біль в горлі, біль за грудиною, діарея, кон'юнктивіт, біль у м'язах. При виявленні декількох з перерахованих симптомів обов'язково зв'яжіться з контакт-центром.

Що робити в період пандемії

В першу чергу – не панікувати і дотримуватися запобіжних заходів:

  • не виходьте з дому без вагомих причин;
  • дотримуйтесь правил особистої гігієни;
  • обробляйте поверхні дезінфікуючим засобом;
  • намагайтеся обмежити соціальні контакти і звести їх до мінімуму.