СК «Альфа Страхування» (Україна) за популяризацію здорового способу життя та здоров’я нації
Серцево-судинні захворювання (ССЗ) завжди були проблемою для України: 64% смертей в нашій країні викликані інфарктами та інсультами. Як правило, страждають від ССЗ люди у віці від 35 років, хоча останнім часом все частіше стикається з цією проблемою і молодь.
Кардіологи відзначають, що у зв’язку з кризовою ситуацією в Україні і постійним стресом населення проблема ССЗ набирає катастрофічних обертів. Так, за даними статистики СК «Альфа Страхування» (Україна) за перший квартал 2014 року, втричі зросла кількість звернень до кардіологів. Компанії, які думають про майбутнє не можуть залишатися осторонь. Соціальна ініціатива і громадянська позиція Альфа Страхування (Україна) проявилася у популяризації та інформаційній роботі серед широких верств населення про необхідність профілактики ССЗ. В рамках даної ініціативи активізувалася інформаційна робота Альфа Страхування (Україна) і волонтерського руху «Академія Здорових Сердець». Мета такої роботи — звернути увагу громадськості на профілактику ССЗ в умовах постійного стресу.
За словами Оксани Гончарко, директора ДМС СК «Альфа Страхування» (Україна), Компанії не байдуже здоров’я нашої нації: «неможливо залишатися осторонь, маючи можливість хоч якось допомогти нашим співвітчизникам. Спільно з волонтерським рухом «Академія Здорових Сердець» ми займаємося просвітницькою роботою щодо серцево-судинних захворювань, які, на жаль, є основною причиною смертності нашого населення — близько 500 тис. українців щороку з цієї причини йдуть з життя.
Конфуцій стверджував: «турбота, тобто увага до інших, — це основа хорошого життя, основа гарного суспільства». Ми закликаємо партнерів приєднуватися до нашої ініціативи, проводити профілактичні лекції, поширювати просвітницькі листівки.
Вже 14 років компанія Альфа Страхування (Україна) забезпечує фінансову безпеку своїх клієнтів, надаючи якісні страхові послуги, а звання Лідера Національної премії в номінації «Інноваційна страхова компанія» дає привід говорити про постійний розвиток компанії. Соціальна відповідальність перед суспільством — невід’ємна частина ведення бізнесу та вияв причетності Компанії до поліпшення якості життя українців.