ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. Невідкладно повідомте про настання страхової події в страхову компанію, зателефонувавши в Контакт-центр за телефоном:
    0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України).
  2. Необхідно повідомити спеціалісту Контакт-центру наступну інформацію:
    • Номер договору страхування, а також ПІБ страхувальника/ назва юридичної особи
    • Дата та час настання страхової події
    • Обставини настання події
    • Інформацію про пошкодження майна
    • Інформацію про інших учасників події
  3. Фахівець компанії надасть вам інструкції щодо подальших дій по врегулюванню страхового випадку, направить до вас представника для проведення огляду пошкодженого майна.
  4. Прийміть всі можливі і доцільні заходи для порятунку і збереження пошкодженого застрахованого майна.
  5. Збережіть вид, стан і розташування пошкодженого майна до приїзду представника страхової компанії.
  6. Викличте на місце події компетентні органи:
    • Поліцію по телефону екстрених служб 112 або телефону найближчої чергової частини і узгодьте з поліцією всі подальші дії.
      Уточніть контактні дані відділення поліції, а також ПІБ і телефон слідчого, який буде проводити розслідування кримінальної справи і отримайте оригінал Постанови про порушення або про відмову у порушенні кримінальної справи.
  7. Протягом 2 робочих днів з моменту настання події надайте в страхову компанію необхідні документи.
  8. Виплата страхового відшкодування за договорами, де вигодонабувачем призначено банк, письмово узгоджується страховою компанією з відповідним банком.
  • Письмову заяву про настання страхового випадку, що містить перелік пошкодженого і знищеного майна (завантажити)
  • Письмовий опис події 
  • Заява про виплату страхового відшкодування із зазначенням банківських реквізитів / У разі, якщо вигодонабувачем виступає банк, страхова компанія письмово погоджує одержувача виплати по страховому випадку
  • Договір страхування 
  • Паспорт громадянина України/ ID карта страхувальника - фізичної особи
  • ІПН страхувальника/ РНОКПП - фізичної особи 
  • Правовстановлюючі документи на майно - технічний паспорт, свідоцтво про право власності 
  • Документ компетентних органів 
  • Нотаріально завірене доручення на представлення ваших інтересів, якщо інша особа представляє ваші інтереси в процесі врегулювання збитків в результаті страхового випадку 

При отриманні письмових претензій від потерпілих повідомити ПрАТ «СК «Альфа Страхування».

Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).

Важливо: Якщо документи надані не в належній формі або оформлені із порушенням існуючих норм (відсутні номер, дата, штамп, печатка, є виправлення тексту тощо, скан-копія або фото-копія документу нечітка, чи неповна або не дає можливості зчитування усієї інформації з наданого документу), виплата страхового відшкодування не здійснюється до ліквідації цих недоліків.

При настанні страхового випадку, на місце події прибуває представник страхової компанії, для фіксації місця події, зазначення обставин події, встановлення переліку пошкодженого/викраденого застрахованого майна.

У разі викрадення застрахованого майна - виплата здійснюється у розмірі його дійсної (ринкової) вартості на день настання страхового випадку відповідно до умов Договору страхування, але не більше встановлених лімітів відшкодування за вирахуванням франшизи.

Розрахунок страхової виплати здійснюється відповідно до умов Договору страхування, на підставі документів, що підтверджують дійсну вартість знищеного, викраденого та/або пошкодженого майна: договору купівлі – продажу, документів оцінки, чеків про придбання, рахунків-фактур або квитанцій про придбання застрахованого майна, виписок з рахунків власників майна, які підтверджують факт оплати, та інших документів, на підставі яких – по змісту cтрахувальник може довести дійсну вартість майна на час придбання/укладання Договору страхування.

У разі пошкодження застрахованого майна - виплата здійснюється у розмірі суми витрат, необхідних для відновлення або ремонту і приведення пошкодженого майна до стану, в якому воно було до моменту пошкодження, враховуючи фізичний знос.

У разі знищення застрахованого майна - виплата розраховується як різниця між ринковою вартістю знищеного майна і вартістю залишків майна та за вирахуванням франшизи.

Ваше місто Київ? Так Ні