ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. Невідкладно повідомте про настання страхової події в страхову компанію, зателефонувавши в Контакт-центр за телефоном:
    0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України).
  2. Необхідно повідомити спеціалісту Контакт-центру наступну інформацію:
    • Номер договору страхування, а також ПІБ страхувальника/ назва юридичної особи
    • Дата та час настання страхової події
    • Обставини настання події
    • Інформацію про пошкодження майна
  3. Фахівець компанії надасть вам інструкції щодо подальших дій по врегулюванню страхового випадку, направить до вас представника для проведення огляду пошкодженого майна.
  4. Прийміть всі можливі і доцільні заходи для порятунку і збереження пошкодженого застрахованого майна.
  5. Збережіть вид, стан і розташування пошкодженого майна до приїзду представника страхової компанії.
  6. Викличте на місце події компетентні органи:
    • Житлово-експлуатаційне управління ( ОСББ, або ДСНС інші подібні організації), які здійснюють технічне обслуговування будівлі, споруди, даху і перекритів (наприклад, у разі затоплення через опади, пошкодження через град, бурі і т.і.), а при відсутності таких - виконавчі органи місцевої адміністрації.
  7. Зверніться до регіонального підрозділу Гідрометцентру (Управління по гідрометеорології та моніторингу навколишнього середовища ) та отримайте Довідку з описом природних явищ на дату настання події в районі події, в разі бурі, вихору, урагану, смерчу довідка повинна містити відомості про швидкість вітру, в разі атмосферних опадів - рівень опадів і період їх випадання.   
  8. Протягом 2 робочих днів з моменту настання події надайте в страхову компанію необхідні документи.
  9. Виплата страхового відшкодування за договорами, де вигодонабувачем призначено банк, письмово узгоджується страховою компанією з відповідним банком.
  • Письмову заяву про настання страхового випадку, що містить перелік пошкодженого і знищеного майна (завантажити)
  • Письмовий опис події
  • Заява про виплату страхового відшкодування із зазначенням банківських реквізитів/ У разі, якщо вигодонабувачем виступає банк, страхова компанія письмово погоджує одержувача виплати по страховому випадку
  • Договір страхування 
  • Паспорт громадянина України/ ID карта страхувальника - фізичної особи
  • ІПН страхувальника/ РНОКПП - фізичної особи
  • Правовстановлюючі документи для юридичної особи
  • Правовстановлюючі документи на майно - технічний паспорт, свідоцтво про право власності
  • Документ компетентних органів                         
  • Нотаріально завірене доручення на представлення ваших інтересів, якщо інша особа представляє ваші інтереси в процесі врегулювання збитків в результаті страхового випадку 

Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).

Важливо: Якщо документи надані не в належній формі або оформлені із порушенням існуючих норм (відсутні номер, дата, штамп, печатка, є виправлення тексту тощо, скан-копія або фото-копія документу нечітка, чи неповна або не дає можливості зчитування усієї інформації з наданого документу), виплата страхового відшкодування не здійснюється до ліквідації цих недоліків.

  • Розрахунок суми збитку виконується на підставі складеного представником страхової компанії акта огляду. Даний розрахунок буде включати в себе суму витрат, необхідних для відновлення або ремонту пошкодженого майна. У суму збитку також будуть включатися витрати, пов'язані із заходами щодо ліквідації наслідків страхового випадку, спрямовані на зменшення таких наслідків (у разі наявності таких умов страхування в Договорі та їх документального підтвердження).
  • Розрахунок суми страхового відшкодування здійснюється на підставі розрахованої суми збитку з урахуванням франшизи, передбаченої умовами договору страхування.
Ваше місто Київ? Так Ні