ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ
- Якщо стався випадок, що має ознаки страхового, негайно, з місця події повідомте страхову компанію за телефоном Контакт-центру:
0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України). - Необхідно вказати фахівцю Контакт-центру наступну інформацію:
- Номер договору страхування, а також ПІБ страхувальника
- Дата та час настання події
- Обставини настання події
- Місце події та/або місце перебування транспортного засобу
- Інформацію про пошкодження застрахованого транспортного засобу
- Інформацію про інших учасників події
- Протягом 5 робочих днів з моменту настання страхового випадку надайте до страхової компанії письмову Заяву про настання страхового випадку та виплату страхового відшкодування.
- Надати для огляду пошкоджений транспортний засіб уповноваженому представнику страхової компанії.
- Надати документи, необхідні для відкриття справи про відшкодування збитку (попередній перелік документів зазначено нижче).
- Заяву про настання страхового випадку та виплату страхового відшкодування - протягом 5 днів (завантажити)
- Договір страхування
- Рахунок СТО (при наявності)
- Паспорт громадянина України/ ID карта
- ІПН страхувальника/ РНОКПП
- Посвідчення водія
- Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу
- Акт відповідного органу пожежної охорони
Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).
Для прийняття остаточного рішення по справі страховик має право вимагати надання додаткових документів.
Розрахунок суми страхового відшкодування здійснюється відповідно до умов, які ви обрали при укладенні договору страхування.
Важливо:
- Вибір СТО здійснюється на підставі рекомендації спеціаліста Контакт-центру страховика або обов'язково погоджується зі спеціалістом з врегулювання збитків при наданні заяви на відшкодування
- Ремонт автомобіля ви можете розпочати після отримання суми виплати або після отримання дозволу страховика щодо можливості розпочинати такий ремонт.
- Інформацію щодо факту здійснення страхової виплати буде вам надіслано смс-повідомленням.
- Час початку ремонтних робіт обов’язково повинен бути погоджений з СТО
- Отримати інформацію стосовно поточного стану врегулювання справи щодо відшкодування збитків за вашим страховим випадком ви можете зателефонувавши та повідомивши номер страхової справи до Контакт-центру:
0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України).
Скористайтеся послугою «Експрес-врегулювання» – дистанційного врегулювання без відвідування офісу страхової компанії та без огляду пошкодженого авто.
Ви можете скористатись послугою «Експрес-врегулювання», якщо:
- Проведено огляд та фотографування ТЗ перед укладанням договору, що підтверджено актом огляду автотранспортного засобу;
- В події відсутні/або не можливо встановити інших учасників події – третіх осіб;
- Від початку дії договору до дати настання події, що має ознаки страхового випадку, пройшло більше ніж 15 календарних днів;
- Прогнозована сума збитку не перевищує 25000 грн;
- В результаті події, що має ознаки страхового випадку, пошкоджено не більше трьох елементів ТЗ.
Для цього необхідно виконати наступні дії:
- Зверніться до Контакт-центру страхової компанії за телефоном 0800 30 99 99 (цілодобово); Дійте згідно інструкцій, наданих оператором;
- Отримайте на ваш e-mail інформацію з розрахунком вартості ремонту та сумою виплати
- Підтвердить розраховану суму відшкодування по e-mail
- Отримайте гроші протягом 3 робочих днів після підтвердження вами суми відшкодування.
Сфотографуйте пошкодження на вашому авто згідно отриманих інструкцій та надішліть фото, а також копії паспорту, ІПН, технічного паспорту та посвідчення водія на адресу:loss-docs@alfaic.ua, VIBER +38067 539 97 26 (обов'язково вкажіть номер повідомлення, яке зареєстрував оператор Контакт-центру)
Зателефонуйте нам в цілодобовий Контакт-центр за номером:
0 800 30 99 99
(Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України) або:
+38(044)499 99 99
онлайн-чат з оператором на сайті
Viber +38(067) 539 97 26
e-mail: loss-docs@alfaic.ua