ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ
- Невідкладно повідомте про настання страхової події в компанію за телефоном Контакт-центру:
0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України). - Необхідно повідомити спеціалісту Контакт-центру наступну інформацію:
- Номер договору страхування, а також назву юридичної особи;
- Обставини настання події;
- Інформацію про пошкодження майна;
- Інформацію про інших учасників події.
- Фахівець компанії надасть вам інструкції щодо подальших дій по врегулюванню страхового випадку, направить до вас представника для проведення огляду пошкодженого майна.
- Прийміть всі можливі і доцільні заходи для порятунку і збереження пошкодженого застрахованого майна.
- Викличте на місце події компетентні органи:
- Поліцію по телефону екстрених служб 112 або телефону найближчої чергової частини і узгодьте з поліцією всі подальші дії.
Уточніть контактні дані відділення поліції, а також ПІБ і телефон слідчого, який буде проводити розслідування кримінальної справи і отримайте оригінал Постанови про порушення або про відмову у порушенні кримінальної справи. - Поліцію та ДСНС (у разі підпалу)
- Поліцію по телефону екстрених служб 112 або телефону найближчої чергової частини і узгодьте з поліцією всі подальші дії.
- Не меняйте картину страхового случая (сохраните вид, состояние и расположение поврежденного имущества) до прибытия представителей компетентных органов и до момента осмотра места происшествия представителем страховой компании (исключение составляют случаи, когда изменения являются целью спасение имущества или жизни, здоровья людей и уменьшения размера ущерба).
- Протягом 2 робочих днів з моменту настання події надайте в страхову компанію документи.
- Письмову заяву про настання страхового випадку (завантажити)
- Письмовий опис події
- Заяву про виплату страхового відшкодування із зазначенням банківських реквізитів
- Договір страхування
- Правовстановлюючі та реєстраційні документи для юридичної особи
- Правовстановлюючі документи на майно - технічний паспорт, свідоцтво про право власності
- Документ компетентних органів
- Первинні накладні та балансові довідки на пошкоджене майно
Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).
Важливо: Якщо документи надані не в належній формі або оформлені із порушенням існуючих норм (відсутні номер, дата, штамп, печатка, є виправлення тексту тощо, скан-копія або фото-копія документу нечітка, чи неповна або не дає можливості зчитування усієї інформації з наданого документу), виплата страхового відшкодування не здійснюється до ліквідації цих недоліків.
При настанні страхового випадку, на місце події прибуває представник страхової компанії, для фіксації місця події, зазначення обставин події, встановлення переліку пошкодженого/викраденого застрахованого майна.
У разі викрадення застрахованого майна - виплата здійснюється у розмірі його дійсної (ринкової) вартості на день настання страхового випадку відповідно до умов Договору страхування, але не більше встановлених лімітів відшкодування за вирахуванням франшизи.
Розрахунок страхової виплати здійснюється відповідно до умов Договору страхування, на підставі документів, що підтверджують дійсну вартість знищеного, викраденого та/або пошкодженого майна: договору купівлі – продажу, документів оцінки, чеків про придбання, рахунків-фактур або квитанцій про придбання застрахованого майна, виписок з рахунків власників майна, які підтверджують факт оплати, та інших документів, на підставі яких – по змісту cтрахувальник може довести дійсну вартість майна на час придбання/укладання Договору страхування.
У разі пошкодження застрахованого майна - виплата здійснюється у розмірі суми витрат, необхідних для відновлення або ремонту і приведення пошкодженого майна до стану, в якому воно було до моменту пошкодження, враховуючи фізичний знос.
У разі повного знищення застрахованого майна - виплата розраховується як різниця між ринковою вартістю знищеного майна і сумою виручки, яку можна отримати від продажу того, що залишилось від знищеного майна (вартості залишків).
Якщо на підставі наданих документів неможливо встановити розмір спричинених збитків, cтрахова компанія має право призначити експертизу.
Зателефонуйте нам в цілодобовий Контакт-центр за номером:
0 800 30 99 99
(Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України)
онлайн-чат з оператором на сайті
Viber +38(067) 539 97 26
e-mail: loss-docs@alfaic.ua