ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ
- Представнику застрахованої особи заявити про страхову подію:
- протягом 5 днів повідомити про подію за телефоном:
0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України). - та протягом 5 робочих днів написати письмову заяву до страхової компанії та надіслати її рекомендованим листом з повідомленням на адресу:
01011, м. Київ, вул. Рибальська, 22, БЦ «Башта №5»
Отримувач: ПрАТ «СК «Альфа Страхування»
Виплата спадкоємцям/вигодонабувачам проводиться протягом 30 робочих днів з дати отримання останнього документу по справі.
- Заява про страхову подію (завантажити)
- Договір страхування
- Паспорт громадянина України/ ID карта (спадкоємця)
- ІПН спадкоємця/ РНОКПП
- Свідоцтво про смерть
- Лікарське свідоцтво про смерть
- Свідоцтво про право на спадщину
У разі нещасного випадку, за результатами якого відкривалось кримінальне провадження (ДТП, смерть поза лікарняним закладом тощо) додатково надаються:
- постанова про закриття кримінального провадження
- висновок судово-медичного експерта
Якщо за умовами договору страхування вигодонабувачем є банк, то страхова компанія визначить одержувача на виплату страхового відшкодування на підставі листа від банку.
При необхідності ми можемо запросити додаткові документи, які допоможуть при розгляді страхового випадку.
Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).
Зателефонуйте нам в цілодобовий Контакт-центр за номером:
0 800 30 99 99
(Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України)
онлайн-чат з оператором на сайті
Viber +38(067) 539 97 26
e-mail: loss-docs@alfaic.ua