ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. Зверніться в лікарню для отримання медичної допомоги та фіксації факту настання нещасного випадку.
  2. Отримайте в медичному закладі довідку про травму та відкрийте листок непрацездатності.
    ВАЖЛИВО! Медична довідка повинна бути завірена печаткою медичного закладу і містити наступну інформацію:
    • ПІБ пацієнта
    • заключний діагноз
    • дату та обставини настання випадку та дату звернення за медичною допомогою
    • строки лікування
    • висновок про наявність алкогольного/наркотичного сп’яніння на момент настання випадку
  3. Протягом 5 робочих днів з дати отримання травми повідомити про страхову подію за телефоном Контакт-центру:
     0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України).
  4. Протягом 5 робочих днів з дати отримання травми написати письмову заяву до страхової компанії та надіслати її рекомендованим листом з повідомленням на адресу:

              01011, м. Київ, вул. Рибальська, 22, БЦ «Башта №5»

              Отримувач: ПрАТ «СК «Альфа Страхування»

Виплата проводиться протягом 30 робочих днів з дати отримання останнього документу по справі.

  • Заява про страхову подію (завантажити)
  • Договір страхування 
  • Паспорт громадянина України/ ID карта 
  • ІПН страхувальника/ РНОКПП 
  • Медична довідка
  • Листок непрацездатності

У разі нещасного випадку, за результатами якого відкривалось кримінальне провадження (ДТП, смерть поза лікарняним закладом тощо) додатково надаються:

  • постанова про закриття кримінального провадження
  • висновок судово-медичного експерта

Якщо за умовами договору страхування вигодонабувачем є банк, то страхова компанія визначить одержувача на виплату страхового відшкодування на підставі листа від банку.

При необхідності ми можемо запросити додаткові документи, які допоможуть при розгляді страхового випадку.

Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).

Ваше місто Київ? Так Ні