ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. Невідкладно повідомте про настання страхової події в страхову компанію, зателефонувавши в Контакт-центр за телефоном:
    • 0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України).
  2. Необхідно вказати спеціалісту Контакт-центру наступну інформацію:
    • Номер договору страхування, а також ПІБ страхувальника;
    • Дата та час настання страхової події;
    • Обставини настання події;
    • Інформацію про пошкодження майна..
  3. Фахівець компанії надасть вам інструкції щодо подальших дій по врегулюванню страхового випадку, направить до вас представника для проведення огляду пошкодженого майна.
  4. Прийміть всі можливі і доцільні заходи для порятунку і збереження пошкодженого застрахованого майна.
  5. Збережіть вид, стан і розташування пошкодженого майна до приїзду представника страхової компанії.
  6. Викличте на місце події компетентні органи:
    • Керуючу компанію (житлоексплуатаційне управління /інші подібні організації), які здійснюють технічне обслуговування систем водопостачання, опалення, каналізації та аналогічних систем. 
      Стосовно необхідності звернення до компетентних органів у зв’язку із ліквідацією наслідків події. Страхувальника може проконсультувати співробітник страхової компанії під час звернення до нього.
  7. Протягом 2 робочих днів із моменту настання події надайте в страхову компанію документи.
  • Письмову заяву про настання страхової події (завантажити).
  • Письмовий опис події, що відбулась.
  • Заяву про виплату страхового відшкодування із зазначенням банківських реквізитів.
  • Договір страхування.
  • Паспорт громадянина України/ID карта страхувальника (Вигодонабувача) – фізичної особи.
  • ІПН страхувальника/РНОКПП (вигодонабувачу) – фізичній особі.
  • Правовстановлюючі документи на майно – технічний паспорт, свідоцтво про право власності.
  • Документи на придбання пошкодженого рухомого майна.
  • Нотаріально завірену довіреність  на представлення Ваших інтересів, якщо інша особа представляє Ваші інтереси у процесі врегулювання збитків в результаті страхового випадку.
  • При отриманні письмових претензій від постраждалих повідомити ПрАТ «СК «Альфа Страхування».
Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії чи оригінали для зняття копій) Важливо! Якщо документи надані не у належній формі чи оформлені із порушенням існуючих норм (відсутні номер, дата, штамп, печать, присутнє виправлення тексту тощо, скан-копія або фото-копія документа нечітка, неповна або не дає можливості зчитування всієї інформації щодо представленого документу), виплата страхового відшкодування не здійснюється до моменту ліквідації цих недоліків.
Розрахунок суми збитку виконується на основі складеного представником страхової компанії акту оглядку. Такий розрахунок буде включати в себе суму витрат, необхідних для відновлення або ремонту пошкодженого майна. До суми збитку також будуть включені витрати, пов’язані із заходами щодо ліквідації наслідків страхового випадку, спрямованих на зменшення таких наслідків (при наявності таких умов страхування у договорі та їх документального підтвердження. Розрахунок суми страхового відшкодування здійснюється на основі розрахованої суми збитку з урахуванням франшизи, яка передбачена у умовах договору страхування.

Ліміт відшкодування – відшкодовуються збитки в межах суми обраної програми (один раз протягом дії Договору страхування).

Врегулювання страхових подій зі спрощеною процедурою «Експрес-врегулювання» - це спрощена процедура врегулювання збитків, яка дає Вам можливість:

  • подати всі необхідні для врегулювання страхового випадку документи дистанційно в електронному вигляді без відвідування офісу страхової компанії;
  • отримати виплату  страхового відшкодування протягом 3 (трьох) робочих днів із дати погодження розміру страхового відшкодування з Вами (отримання від Вас відповіді на електронну пошту про згоду на проведення виплати).
Процедурою «Експрес-врегулювання» можна скористатись у випадку одночасного дотримання наступних умов:
  • страхова подія виникла за іншими ризиками, ніж протиправні дії третіх осіб
  • сума збитку, що прогнозується, не перевищує розмір передбаченого Програмою страхування;
  • від початку дії Договору до дати настанні події, що має ознаки страхового випадку, пройшло 15 календарних днів.
  • випадок не має ознак Важкого випадку.
При «Експрес-врегулюванні» Ви можете надати страховій компанії фотографії вказаних вище документів (скановані копії) в електронному вигляді виде на електрону адресу страхової компанії: loss-docs@alfaic.ua, а також якісні фотографії пошкодженого майна (відповідно до наданих страхувальником інструкцій страховій компанії).
Виплати відшкодування «Без довідки із компетентних органів», якщо сума збитку не перевищує розмір, який передбачено програмою страхування.  При користуванні послугою «Без довідки із компетентних органів» Ви (в частині страхування майна) або потерпіла особа (в частині страхування відповідальності) можете не надавати страховій компанії довідку із компетентних органів. В такому випадку Ви зобов’язані діяти відповідно до інструкцій страхової компанії, Вас було проінформовано про те, що місце страхування повинен оглянути представник страхової компанії, Ви зобов’язані діяти для забезпечення огляду застрахованої квартири. У випадку відмови Вами, потерпілого від проведення огляду застрахованого майна та/або пошкодженого майна представником страхової компанії, страхова компанія має право відмовити у виплаті страхового відшкодування. 
Ваше місто Київ? Так Ні