ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. Звернутись до лікаря в лікарню для отримання медичної допомоги та фіксації страхового випадку.
  2. Отримайте в медичному закладі медичну довідку про захворювання, в подальшому отримайте довідку МСЕК.
    ВАЖЛИВО! Медичний документ обов’язково повинен бути завірений печаткою медичного закладу і містити в собі:
    • ПІБ пацієнта
    • заключний діагноз
    • анамнез захворювання (дата встановлення діагнозу)
    • термін лікування
  3. Протягом 5 днів після отримання довідки МСЕК / ​​після направлення на проходження МСЕК повідомити про страхову подію за телефоном Контакт-центру:
    0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України).
  4. Протягом 5 робочих днів з дати отримання довідки МСЕК надати до страхової компанії письмову Заяву про страхову подію та надіслати її рекомендованим листом з повідомленням на адресу:

01011, м. Київ, вул. Рибальська, 22, БЦ «Башта №5»

Отримувач: ПрАТ «СК «Альфа Страхування»

Виплата проводиться протягом 30 робочих днів з дати отримання останнього документу по справі.

  • Заява про страхову подію (завантажити)
  • Договір страхування 
  • Паспорт громадянина України/ ID карта 
  • ІПН страхувальника/ РНОКПП 
  • Медична довідка - форма 027/у або 027-1/о
  • Довідка МСЕК - форма № 157-1/о 


Якщо за умовами договору страхування вигодонабувачем є банк, то страхова компанія визначить одержувача на виплату страхового відшкодування на підставі листа від банку.

При необхідності, ми можемо запросити додаткові документи, які допоможуть при розгляді страхового випадку.

Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).

Ваше місто Київ? Так Ні