Стратегічне партнерство: Альфа Страхування і Фест «В пошуках made in Ukraine»

Як и планувалось, 11-12 жовтня в самому центрі Києва відбувся масштабний бізнес-фестиваль «В пошуках made in Ukraine». За словами організаторів, захід відвідало більше 15 тисяч гостей, а приблизно 200 виробників України, які привезли на НСК «Олімпійський» свої товари, залишились дуже раді від спілкування та реальних покупців. Навіть погода сприяла проведенню всіх запланованих активностей.

СК «Альфа Страхування» (Україна) виступила партнером цього заходу, який направлений на підтримку національних виробників.

В перший день фестивалю, 11 жовтня, відбулась ділова частина для підприємців. Запрошені організаторами спікери відверто й по-діловому говорили про можливості ведення бізнесу в умовах кризи. В рамках панельної дискусії на тему: «Комерція — це гроші інших людей», виступила з докладом й відповіла на запитання залу Дар’я Рогова, заступник Голови Правління СК «Альфа Страхування».

«Роблячи ставку на малий та середній бізнес, як основну рушійну силу економіки України, ми готові максимально підтримувати українських виробників. Ефективний риск-менеджмент і його етапи, базова інформація про ризики та можливість їх мінімізувати за допомогою страхової компанії–доволі актуальні теми для нинішніх підприємців. На які ризики готовий йти власник? Чи є можливість вплинути на зовнішні ризики? Які бувають наслідки ризиків? — саме те, про що я бажала поговорити з учасниками цього заходу», — прокоментувала Дар’я.

Вся програма ділової частини

«Прийти, спробувати, придбати!» — це те, що відбувалось на минулих вихідних завдяки «В пошуках made in Ukraine». Як розповіла одна з гостей Фесту: «Цю країну не перемогти, доки в неї є люди, котрі роблять такі проекти, і люди, які заповнили територію Олімпійського в ці 2 дні».