ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. При виникненні ознак захворювання COVID-19, необхідно негайно зателефонувати до асистанської компанії ТОВ «Асистанський центр «Ел.Ай.Сі.Асистанс» для отримання всієї необхідної інформації:
    тел: + 38 044 238 69 70; 
    e-mail: help@lic.kiev.ua 
    • Хто може звернутись від імені застрахованої особи: члени родини, колеги по роботі, знайомі або інші особи (залежно від стану здоров’я застрахованої особи).
    • При захворюванні на  COVID-19, застрахована особа, безкоштовно, у межах залишку страхової суми отримає необхідну медичну допомогу, включаючи медикаменти, згідно з умовами та лімітами відповідальності, які передбачені обраною програмою страхування.
  2. При зверненні до асистанської компанії необхідно вказати наступну інформацію:
    • Прізвище, Ім’я, По-батькові застрахованої особи;
    • Номер полісу;
    • Місцезнаходження застрахованої особи, телефон;
    • Причину звернення (скарги, проблеми, пов’язані зі здоров’ям).
  3. Лікар-координатор асистанської компанії проводить ідентифікацію застрахованої особи та період дії Договору, направляє застраховану особу до профільного медичного закладу, відповідно до програми страхування та конкретного страхового випадку. Підбір медичного закладу для надання послуг застрахованій особі належить до компетенції лікаря-координатора асистанської компанії та узгоджується із застрахованою особою.
  4. Застрахована особа пред’являє у медичному закладі документ, який засвідчує особу та поліс страхування. Також, застрахована особа попереджає лікаря про наявність договору та можливості звернення страхової компанії із запитом для отримання додаткової інформації.

Увага! 

  • Обслуговування застрахованої особи при підозрі на алкогольне сп’яніння при травмах, отриманих у результаті ДТП, побутових суперечках тощо проводиться лише при наданні за потребою лікаря-координатора асистанської компанії довідки про відсутність у крові або сечі алкоголю та продуктів його метаболізму (окрім станів, які загрожують життю застрахованої особи).
  • Якщо у застрахованої особи по об’єктивним причинам немає можливості звернутись до асистанської компанії та без його відома розпочате надання медичної допомоги, то необхідно звернутись до асистанської компанії протягом перших 24 годин від моменту, коли було розпочато надання медичної допомоги.
Ваше місто Київ? Так Ні