ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. Негайно зателефонуйте до АТ «Альфа-Банк» за телефоном: 
    044 494 01 01 (дзвінки сплачуються згідно тарифів вашого оператора зв'язку) та заблокуйте карту.
  2. Негайно повідомте про подію в страхову компанію за телефоном Контакт-центру:
    0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України).
  3. Протягом 2 робочих днів від дня настання події написати письмову заяву до страхової компанії та надіслати її рекомендованим листом з повідомленням на адресу:
          01011, м. Київ, вул. Рибальська, 22, БЦ «Башта №5»
          Отримувач: ПрАТ «СК «Альфа Страхування»
  4. Звернутись до відділення АТ «Альфа-Банк»:
    • Написати Претензію держателів платіжних карт.
    • Взяти з АТ «Альфа-Банк» виписку по рахунку на дату зняття коштів. Повинна відображатись сума за 2 дні до дати зняття коштів, та 2 дні після дати зняття коштів.
    • Копію виписки надати в СК «Альфа Страхування».
  5. Звернутись до відділення поліції:
  • написати заяву про крадіжку;
  • взяти з поліції Витяг з реєстру досудових розслідувань та надати в СК «Альфа Страхування». Витяг надається працівниками поліції через 5-10 робочих днів.

Виплата проводиться протягом 30 робочих днів з дати отримання останнього документу по справі.

  • Заява про страхову подію (завантажити)
  • Договір страхування 
  • Договір з банком
  • Паспорт громадянина України/ ID карта
  • ІПН страхувальника/ РНОКПП
  • Виписка по рахунку (з банку)
  • Витяг з реєстру досудових розслідувань (з поліції)
  • Лист адміністрації платіжної системи з підтвердженням факту, дати та часу злому (у разі, якщо кошти зняті при сплаті через сайт)

При необхідності ми можемо запросити додаткові документи, які допоможуть при розгляді страхового випадку.

Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).

Ваше місто Київ? Так Ні