ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ
- Негайно зателефонуйте до АТ «Альфа-Банк» за телефоном:
044 494 01 01 (дзвінки сплачуються згідно тарифів вашого оператора зв'язку) та заблокуйте карту. - Негайно повідомте про подію в страхову компанію за телефоном Контакт-центру:
0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України). - Протягом 2 робочих днів від дня настання події написати письмову заяву до страхової компанії та надіслати її рекомендованим листом з повідомленням на адресу:
01011, м. Київ, вул. Рибальська, 22, БЦ «Башта №5»
Отримувач: ПрАТ «СК «Альфа Страхування» - Звернутись до відділення АТ «Альфа-Банк»:
- Написати Претензію держателів платіжних карт.
- Взяти з АТ «Альфа-Банк» виписку по рахунку на дату зняття коштів. Повинна відображатись сума за 2 дні до дати зняття коштів, та 2 дні після дати зняття коштів.
- Копію виписки надати в СК «Альфа Страхування».
- Звернутись до відділення поліції:
- написати заяву про крадіжку;
- взяти з поліції Витяг з реєстру досудових розслідувань та надати в СК «Альфа Страхування». Витяг надається працівниками поліції через 5-10 робочих днів.
Виплата проводиться протягом 30 робочих днів з дати отримання останнього документу по справі.
- Заява про страхову подію (завантажити)
- Договір страхування
- Договір з банком
- Паспорт громадянина України/ ID карта
- ІПН страхувальника/ РНОКПП
- Виписка по рахунку (з банку)
- Витяг з реєстру досудових розслідувань (з поліції)
- Лист адміністрації платіжної системи з підтвердженням факту, дати та часу злому (у разі, якщо кошти зняті при сплаті через сайт)
При необхідності ми можемо запросити додаткові документи, які допоможуть при розгляді страхового випадку.
Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).
Зателефонуйте нам в цілодобовий Контакт-центр за номером:
0 800 30 99 99
(Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України)
онлайн-чат з оператором на сайті
Viber +38(067) 539 97 26
e-mail: loss-docs@alfaic.ua