ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ
- Невідкладно повідомте про настання страхової події в страхову компанію, зателефонувавши в Контакт-центр за телефоном:
0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України). - Необхідно повідомити спеціалісту Контакт-центру наступну інформацію:
- Номер договору страхування, а також ПІБ страхувальника
- Дата та час настання страхової події
- Обставини настання події
- Інформацію про пошкодження майна
- Інформацію про інших учасників події
- Фахівець компанії надасть вам інструкції щодо подальших дій по врегулюванню страхового випадку, направить до вас представника для проведення огляду пошкодженого майна.
- Прийміть всі можливі і доцільні заходи для порятунку і збереження пошкодженого застрахованого майна.
- Не пропонуйте і не відшкодовуйте потерпілим третім особам (або їх представникам) збитки за завдану шкоду без письмової згоди страхової компанії.
- Не змінюйте картину страхового випадку (збережіть вид, стан і розташування пошкодженого майна) до прибуття представників компетентних органів і до моменту огляду місця події представником страхової компанії (виняток становлять випадки, коли зміни мають на меті порятунок майна або життя, здоров'я людей та зменшення розміру збитку).
- Якщо в результаті настання події з вашої вини постраждало майно третіх осіб, наприклад, при аварії водопровідних систем у вашій квартирі постраждали розташовані нижче квартири, необхідно звернутися до компетентного органу, аналогічно ситуацій, викладених вище для реєстрації події компетентними оргнами з подальшим наданням документів (довідок/висновків).
- При отриманні претензій від потерпілих повідомити ПрАТ "СК «Альфа Страхування».
- Надати потерпілим свої контактні дані, номер, дату поліса/договору та номер телефону Контакт-центру ПрАТ "СК «Альфа Страхування».
- Протягом 2 робочих днів з моменту настання події надайте в страхову компанію документи.
- Письмову заяву про настання страхового випадку, що містить перелік пошкодженого і знищеного майна (завантажити)
- Письмовий опис події
- Заява про виплату страхового відшкодування із зазначенням банківських реквізитів (надається потерпілою особою)
- Договір страхування
- Паспорт громадянина України/ ID карта (власника пошкодженого майна)
- ІПН страхувальника/ РНОКПП (власника пошкодженого майна)
- Правовстановлюючі документи на пошкоджене майно - технічний паспорт, свідоцтво про право власності
- Документ компетентних органів
- Документи на придбання пошкодженого рухомого майна
- Нотаріально завірене доручення на представлення ваших інтересів, якщо інша особа представляє ваші інтереси в процесі врегулювання збитків в результаті страхового випадку
Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).
Важливо: Якщо документи надані не в належній формі або оформлені із порушенням існуючих норм (відсутні номер, дата, штамп, печатка, є виправлення тексту тощо, скан-копія або фото-копія документу нечітка, чи неповна або не дає можливості зчитування усієї інформації з наданого документу), виплата страхового відшкодування не здійснюється до ліквідації цих недоліків.
- Розрахунок суми збитку виконується на підставі складеного представником Страховика акту огляду. Даний розрахунок буде включати в себе суму витрат, необхідних для відновлення або ремонту пошкодженого майна. У суму збитку також будуть включатися витрати, пов'язані із заходами щодо ліквідації наслідків страхового випадку, спрямовані на зменшення таких наслідків (у разі наявності таких умов страхування в Договорі та їх документального підтвердження).
- Розрахунок суми страхового відшкодування здійснюється на підставі розрахованої суми збитку з урахуванням франшизи, передбаченої умовами договору страхування.
Зателефонуйте нам в цілодобовий Контакт-центр за номером:
0 800 30 99 99
(Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України)
онлайн-чат з оператором на сайті
Viber +38(067) 539 97 26
e-mail: loss-docs@alfaic.ua