ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. Невідкладно повідомте про настання страхової події в страхову компанію, зателефонувавши в Контакт-центр за телефоном: 
    0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України).
  2. Необхідно повідомити спеціалісту Контакт-центру наступну інформацію:
    • Номер договору страхування, а також ПІБ страхувальника
    • Дата та час настання страхової події
    • Обставини настання події
    • Інформацію про пошкодження майна
    • Інформацію про інших учасників події
  3. Фахівець компанії надасть вам інструкції щодо подальших дій по врегулюванню страхового випадку, направить до вас представника для проведення огляду пошкодженого майна.
  4. Прийміть всі можливі і доцільні заходи для порятунку і збереження пошкодженого застрахованого майна.
  5. Не пропонуйте і не відшкодовуйте потерпілим третім особам (або їх представникам) збитки за завдану шкоду без письмової згоди страхової компанії.
  6. Не змінюйте картину страхового випадку (збережіть вид, стан і розташування пошкодженого майна) до прибуття представників компетентних органів і до моменту огляду місця події представником страхової компанії (виняток становлять випадки, коли зміни мають на меті порятунок майна або життя, здоров'я людей та зменшення розміру збитку).                                
  7. Якщо в результаті настання події з вашої вини постраждало майно третіх осіб, наприклад, при аварії водопровідних систем у вашій квартирі постраждали розташовані нижче квартири, необхідно звернутися до компетентного органу, аналогічно ситуацій, викладених вище для реєстрації події компетентними оргнами з подальшим наданням документів (довідок/висновків).
  8. При отриманні претензій від потерпілих повідомити ПрАТ "СК «Альфа Страхування».
  9. Надати потерпілим свої контактні дані, номер, дату поліса/договору та номер телефону Контакт-центру ПрАТ "СК «Альфа Страхування».
  10. Протягом 2 робочих днів з моменту настання події надайте в страхову компанію документи.
  • Письмову заяву про настання страхового випадку, що містить перелік пошкодженого і знищеного майна (завантажити)
  • Письмовий опис події
  • Заява про виплату страхового відшкодування із зазначенням банківських реквізитів (надається потерпілою особою)
  • Договір страхування 
  • Паспорт громадянина України/ ID карта (власника пошкодженого майна) 
  • ІПН страхувальника/ РНОКПП (власника пошкодженого майна) 
  • Правовстановлюючі документи на пошкоджене майно - технічний паспорт, свідоцтво про право власності
  • Документ компетентних органів 
  • Документи на придбання пошкодженого рухомого майна 
  • Нотаріально завірене доручення на представлення ваших інтересів, якщо інша особа представляє ваші інтереси в процесі врегулювання збитків в результаті страхового випадку 

Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).

Важливо: Якщо документи надані не в належній формі або оформлені із порушенням існуючих норм (відсутні номер, дата, штамп, печатка, є виправлення тексту тощо, скан-копія або фото-копія документу нечітка, чи неповна або не дає можливості зчитування усієї інформації з наданого документу), виплата страхового відшкодування не здійснюється до ліквідації цих недоліків.

  • Розрахунок суми збитку виконується на підставі складеного представником Страховика акту огляду. Даний розрахунок буде включати в себе суму витрат, необхідних для відновлення або ремонту пошкодженого майна. У суму збитку також будуть включатися витрати, пов'язані із заходами щодо ліквідації наслідків страхового випадку, спрямовані на зменшення таких наслідків (у разі наявності таких умов страхування в Договорі та їх документального підтвердження).
  • Розрахунок суми страхового відшкодування здійснюється на підставі розрахованої суми збитку з урахуванням франшизи, передбаченої умовами договору страхування.
Ваше місто Київ? Так Ні