ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ
- Невідкладно повідомте про настання страхової події в страхову компанію, зателефонувавши в Контакт-центр за телефоном:
0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України). - Необхідно повідомити спеціалісту Контакт-центру наступну інформацію:
- Номер договору страхування, а також ПІБ страхувальника
- Дата та час настання страхової події
- Обставини настання події
- Інформацію про пошкодження майна
- Інформацію про інших учасників події
- Фахівець компанії надасть вам інструкції щодо подальших дій по врегулюванню страхового випадку, направить до вас представника для проведення огляду пошкодженого майна.
- Прийміть всі можливі і доцільні заходи для порятунку і збереження пошкодженого застрахованого майна.
- Збережіть вид, стан і розташування пошкодженого майна до приїзду представника страхової компанії.
- Викличте на місце події компетентні органи:
- Поліцію по телефону екстрених служб 112 або телефону найближчої чергової частини і узгодьте з поліцією всі подальші дії.
Уточніть контактні дані відділення поліції, а також ПІБ і телефон слідчого, який буде проводити розслідування кримінальної справи і отримайте оригінал постанови про порушення або про відмову в порушенні кримінальної справи. - У разі підпалу - Поліцію та ДСНС
- Поліцію по телефону екстрених служб 112 або телефону найближчої чергової частини і узгодьте з поліцією всі подальші дії.
- Протягом 2 робочих днів з моменту настання події надайте в страхову компанію необхідні документи.
- Письмову заяву про настання страхового випадку (завантажити)
- Письмовий опис події
- Заява про виплату страхового відшкодування із зазначенням банківських реквізитів
- Договір страхування
- Паспорт громадянина України/ ID карта страхувальника (Вигодонабувача)-фізичної особи
- ІПН страхувальника/ РНОКПП (Вигодонабувачу)-фізичній особі
- Правовстановлюючі документи на майно - технічний паспорт, свідоцтво про право власності
- Документ компетентних органів
- Документи на придбання пошкодженого майна
- Нотаріально завірене доручення на представлення ваших інтересів, якщо інша особа представляє ваші інтереси в процесі врегулювання збитків в результаті страхового випадку
При отриманні письмових претензій від потерпілих повідомити ПрАТ «СК «Альфа Страхування».
Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).
Важливо: Якщо документи надані не в належній формі або оформлені із порушенням існуючих норм (відсутні номер, дата, штамп, печатка, є виправлення тексту тощо, скан-копія або фото-копія документу нечітка, чи неповна або не дає можливості зчитування усієї інформації з наданого документу), виплата страхового відшкодування не здійснюється до ліквідації цих недоліків.
При настанні страхового випадку, на місце події прибуває представник страхової компанії, для фіксації місця події, зазначення обставин події, встановлення переліку пошкодженого/викраденого застрахованого майна.
У разі викрадення застрахованого майна - виплата здійснюється у розмірі його дійсної (ринкової) вартості на день настання страхового випадку відповідно до умов Договору страхування, але не більше встановлених лімітів відшкодування, враховуючи фізичний знос та за вирахуванням франшизи.
Розрахунок страхової виплати здійснюється відповідно до умов Договору страхування, на підставі документів, що підтверджують дійсну вартість знищеного, викраденого та/або пошкодженого майна: договору купівлі – продажу, документів оцінки, чеків про придбання, рахунків-фактур або квитанцій про придбання застрахованого майна, виписок з рахунків власників майна, які підтверджують факт оплати, та інших документів, на підставі яких – по змісту cтрахувальник може довести дійсну вартість майна на час придбання/укладання Договору страхування.
У разі пошкодження застрахованого майна - виплата здійснюється у розмірі суми витрат, необхідних для відновлення або ремонту і приведення пошкодженого майна до стану, в якому воно було до моменту пошкодження, враховуючи фізичний знос та за вирахуванням франшизи.
У разі знищення застрахованого майна - виплата розраховується як різниця між ринковою вартістю знищеного майна і вартістю залишків майна та за вирахуванням франшизи.
Якщо на підставі наданих документів неможливо встановити розмір спричинених збитків, cтрахова компанія має право призначити експертизу.
Зателефонуйте нам в цілодобовий Контакт-центр за номером:
0 800 30 99 99
(Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України)
онлайн-чат з оператором на сайті
Viber +38(067) 539 97 26
e-mail: loss-docs@alfaic.ua