ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ
- Заявити про страхову подію:
- як тільки стане відомо про настання події, повідомити за телефоном:
0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України); - та протягом 2 робочих днів з дня, коли трапилась подія написати письмову заяву до страхової компанії та надіслати її рекомендованим листом з повідомленням на адресу:
01011, м. Київ, вул. Рибальська, 22, БЦ «Башта №5»
Отримувач: ПрАТ «СК «Альфа Страхування»
- як тільки стане відомо про настання події, повідомити за телефоном:
- Протягом 10 робочих днів з моменту настання події, звернутись до сервісного центру (вказаний в гарантійному талоні):
- Якщо виріб підлягає ремонту - відремонтувати телефон за власні кошти, надати із сервісного центру Акт виконаних робіт і Чек про оплату ремонту.
- Якщо виріб не підлягає ремонту - взяти заключення сервісного центру, що майно не підлягає відновленню.
Виплата проводиться протягом 10 робочих днів з дати отримання останнього документа у справі.
- Заява про страхову подію (завантажити)
- Договір страхування
- Паспорт громадянина України/ ID карта
- ІПН страхувальника/ РНОКПП
- Товарний чек про покупку застрахованого майна
- Гарантійний талон (повинна бути печатка магазину)
- Висновок з сервісного центру (якщо виріб не підлягає ремонту)
- Висновок з сервісного центру про настання негарантійного випадку
- Акт виконаних робіт та чек про сплату ремонту (якщо виріб підлягає ремонту)
При необхідності ми можемо запросити додаткові документи, які допоможуть при розгляді страхового випадку.
Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).
Зателефонуйте нам в цілодобовий Контакт-центр за номером:
0 800 30 99 99
(Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України)
онлайн-чат з оператором на сайті
Viber +38(067) 539 97 26
e-mail: loss-docs@alfaic.ua