ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. Заявити про страхову подію:
    • як тільки стане відомо про настання події, повідомити за телефоном:
      0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України);
    • та протягом 2 робочих днів з дня, коли трапилась подія написати письмову заяву до страхової компанії та надіслати її рекомендованим листом з повідомленням на адресу:
      01011, м. Київ, вул. Рибальська, 22, БЦ «Башта №5»
      Отримувач: ПрАТ «СК «Альфа Страхування»
  2. Протягом 10 робочих днів з моменту настання події, звернутись до сервісного центру (вказаний в гарантійному талоні):
    • Якщо виріб підлягає ремонту -  відремонтувати телефон за власні кошти, надати із сервісного центру Акт виконаних робіт і Чек про оплату ремонту.
    • Якщо виріб не підлягає ремонту - взяти заключення сервісного центру, що майно не підлягає відновленню.

Виплата проводиться протягом 10 робочих днів з дати отримання останнього документа у справі.

  • Заява про страхову подію (завантажити)
  • Договір страхування
  • Паспорт громадянина України/ ID карта
  • ІПН страхувальника/ РНОКПП
  • Товарний чек про покупку застрахованого майна
  • Гарантійний талон (повинна бути печатка магазину)
  • Висновок з сервісного центру (якщо виріб не підлягає ремонту)
  • Висновок з сервісного центру про настання негарантійного випадку
  • Акт виконаних робіт та чек про сплату ремонту (якщо виріб підлягає ремонту)

При необхідності ми можемо запросити додаткові документи, які допоможуть при розгляді страхового випадку.

Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).

Ваше місто Київ? Так Ні