ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. Невідкладно повідомте про настання страхової події в страхову компанію, зателефонувавши в Контакт-центр за телефоном:
    0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України).
  2. Необхідно повідомити спеціалісту Контакт-центру наступну інформацію:
    • Номер договору страхування, а також ПІБ страхувальника/ назва юридичної особи
    • Дата та час настання страхової події
    • Обставини настання події
    • Інформацію про пошкодження майна
    • Інформацію про інших учасників події
  3. Фахівець компанії надасть вам інструкції щодо подальших дій по врегулюванню страхового випадку, направить до вас представника для проведення огляду пошкодженого майна.
  4. Прийміть всі можливі і доцільні заходи для порятунку і збереження пошкодженого застрахованого майна.
  5. Збережіть вид, стан і розташування пошкодженого майна до приїзду представника страхової компанії.
  6. Викличте на місце події компетентні органи:
    • Аварійну службу або експлуатуючу організацію, навіть якщо аварія була ліквідована самостійно, і викличте їх представників для складання акту.
  7. Протягом 2 робочих днів з моменту настання події надайте в страхову компанію необхідні документи.
  8. Виплата страхового відшкодування за договорами, де вигодонабувачем призначено банк, письмово узгоджується страховою компанією з відповідним банком.
  • Письмову заяву про настання страхового випадку, що містить перелік пошкодженого і знищеного майна (завантажити)
  • Письмовий опис події 
  • Заява про виплату страхового відшкодування із зазначенням банківських реквізитів/ У разі, якщо вигодонабувачем виступає банк, страхова компанія письмово погоджує одержувача виплати по страховому випадку
  • Договір страхування 
  • Паспорт громадянина України/ ID карта страхувальника - фізичної особи (копія)
  • ІПН страхувальника/ РНОКПП - фізичної особи 
  • Правовстановлюючі документи на майно - технічний паспорт, свідоцтво про право власності 
  • Документ компетентних органів 
  • Нотаріально завірене доручення на представлення ваших інтересів, якщо інша особа представляє ваші інтереси в процесі врегулювання збитків в результаті страхового випадку 

При отриманні письмових претензій від потерпілих повідомити ПрАТ «СК «Альфа Страхування».

Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).

Важливо: Якщо документи надані не в належній формі або оформлені із порушенням існуючих норм (відсутні номер, дата, штамп, печатка, є виправлення тексту тощо, скан-копія або фото-копія документу нечітка, чи неповна або не дає можливості зчитування усієї інформації з наданого документу), виплата страхового відшкодування не здійснюється до ліквідації цих недоліків.

  • Розрахунок суми збитку виконується на підставі складеного представником страхової компанії акта огляду. Даний розрахунок буде включати в себе суму витрат, необхідних для відновлення або ремонту пошкодженого майна. У суму збитку також будуть включатися витрати, пов'язані із заходами щодо ліквідації наслідків страхового випадку, спрямовані на зменшення таких наслідків (у разі наявності таких умов страхування в Договорі та їх документального підтвердження).
  • Розрахунок суми страхового відшкодування здійснюється на підставі розрахованої суми збитку з урахуванням франшизи, передбаченої умовами договору страхування.
Ваше місто Київ? Так Ні