ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. Якщо стався випадок, що має ознаки страхового, негайно, з місця події повідомте страхову компанію за телефоном Контакт-центру:
    0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України).
  2. Необхідно вказати фахівцю Контакт-центру наступну інформацію:
    • Номер договору страхування, а також ПІБ страхувальника
    • Дата та час настання події
    • Обставини настання події
  3. Протягом 3 робочих днів з моменту настання страхового випадку надайте до страхової компанії письмову Заяву про настання страхового випадку та виплату страхового відшкодування.
  4. Надати представнику страхової компанії ключі від транспортного засобу та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (оригінал) або довідку про їх вилучення представниками Поліції.
  5. Надати документи, необхідні для відкриття справи про відшкодування збитку (попередній перелік документів зазначено нижче).
  • Заяву про настання страхового випадку та виплату страхового відшкодування - протягом 3 днів (завантажити)
  • Договір страхування 
  • Паспорт громадянина України/ ID карта 
  • ІПН страхувальника/ РНОКПП 
  • Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (при наявності)
  • Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань 

Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).

Для прийняття остаточного рішення по справі страховик має право вимагати надання додаткових документів.

Ваше місто Київ? Так Ні