ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ
- Якщо стався випадок, що має ознаки страхового, негайно, з місця події повідомте страхову компанію за телефоном Контакт-центру:
0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України). - Необхідно вказати фахівцю Контакт-центру наступну інформацію:
- Номер договору страхування, а також ПІБ страхувальника
- Дата та час настання події
- Обставини настання події
- Протягом 3 робочих днів з моменту настання страхового випадку надайте до страхової компанії письмову Заяву про настання страхового випадку та виплату страхового відшкодування.
- Надати представнику страхової компанії ключі від транспортного засобу та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (оригінал) або довідку про їх вилучення представниками Поліції.
- Надати документи, необхідні для відкриття справи про відшкодування збитку (попередній перелік документів зазначено нижче).
- Заяву про настання страхового випадку та виплату страхового відшкодування - протягом 3 днів (завантажити)
- Договір страхування
- Паспорт громадянина України/ ID карта
- ІПН страхувальника/ РНОКПП
- Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (при наявності)
- Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань
Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).
Для прийняття остаточного рішення по справі страховик має право вимагати надання додаткових документів.
Зателефонуйте нам в цілодобовий Контакт-центр за номером:
0 800 30 99 99
(Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України) або:
+38(044)499 99 99
онлайн-чат з оператором на сайті
Viber +38(067) 539 97 26
e-mail: loss-docs@alfaic.ua