ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. Зверніться до лікаря в лікарню для отримання медичної допомоги або фіксації факту згідно із результатами тесту/аналізу на COVID-19.
  2. Отримайте у медичному закладі виписку із медичної карти стаціонарного хворого або амбулаторного хворого (залежно від типу наданої допомоги). Оформіть лист недієздатності *виключно для громадян, які працюють).
    ВАЖЛИВО! Виписка із медичної карти повинна бути завірена печаткою медичного та підписом, а також містити наступну інформацію:
    • ПІБ пацієнта
    • Заключний діагноз
    • Дату та обставини виникнення симптомів та дату звернення по медичну допомогу
    • Терміни лікування
  3. Протягом 5 днів із дати виникнення симптомів повідомити про страхову подію за телефоном Контакт-центру:  
    • 0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України).
  4. Написатиписьмову заяву про подію, прикріпити до заяви додатковий перелік необхідних документів та надіслати рекомендованим листом із повідомленням до страхової компанії, за адресою або на електронну пошту чи вВайбер:
    • 01011, м. Київ, вул. Рибальська, 22, БЦ «Башта №5»
    • Отримувач: ПрАТ «СК «Альфа Страхування»
    • Viber +38(067) 539 97 26
    • e-mail: loss-docs@alfaic.ua
  5. Виплата виконується протягом 15 робочих днів із дати отримання останнього документа по справі.
  • Заява про страхову подію (завантажити)
  • Акцепт
  • Паспорт громадянина України/ ID карта 
  • ІПН страхувальника/ РНОКПП
  • Результати лабораторних досліджень: позитивний тест / аналіз на COVID – 19
  • Виписка із медичної карти стаціонарного хворого (у випадку стаціонарного лікування)
  • Виписка із медичної карти амбулаторного хворого (у випадку амбулаторного лікування)
  • Лист недієздатності (для тих, хто працевлаштований)
  • За необхідності ми можемо запросити додаткові документи, які допоможуть при розгляді страхового випадку.
  • Документинадаються в страхову компанію належним чином (копії та оригінали для зняття копій)
Ваше місто Київ? Так Ні