ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. Невідкладно повідомте про настання страхової події в компанію за телефоном Контакт-центру:
    0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України).
  2. Необхідно повідомити спеціалісту Контакт-центру наступну інформацію:
    • Номер договору страхування, а також назву страхувальника
    • Обставини настання події
    • Інформацію про пошкодження майна
    • Інформацію про інших учасників події
  3. Фахівець компанії надасть вам інструкції щодо подальших дій по врегулюванню страхового випадку, направить до Вас представника для проведення огляду пошкодженого майна.
  4. Прийміть всі можливі і доцільні заходи для порятунку і збереження пошкодженого застрахованого майна.
  5. Не змінюйте картину страхового випадку (збережіть вид, стан і розташування пошкодженого майна) до прибуття представників компетентних органів і до моменту огляду місця події представником страхової компанії (виняток становлять випадки, коли зміни мають на меті порятунок майна або життя, здоров'я людей та зменшення розміру збитку).
  6. Викличте на місце події компетентні органи: поліцію (телефон 102)/ ДСНС (за необхідності).
  7. Протягом 2 робочих днів з моменту настання події надайте в страхову компанію документи.
  • Письмову заяву про настання страхового випадку, що містить перелік пошкодженого і знищеного майна (завантажити)
  • Письмовий опис події 
  • Заяву про виплату страхового відшкодування із зазначенням банківських реквізитів
  • Договір страхування 
  • Правовстановлюючі та реєстраційні документи для юридичної особи
  • Документи, що підтверджують право на володіння, користування та розпорядження застрахованим майном (технічний паспорт, договір оренди тощо)
  • Документ компетентних органів
  • Первинні накладні та балансові довідки на пошкоджене майно

Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).

Важливо: Якщо документи надані не в належній формі або оформлені із порушенням існуючих норм (відсутні номер, дата, штамп, печатка, є виправлення тексту тощо, скан-копія або фото-копія документу нечітка, чи неповна або не дає можливості зчитування усієї інформації з наданого документу), виплата страхового відшкодування не здійснюється до ліквідації цих недоліків.

  • Розрахунок суми збитку виконується на підставі складеного представником Страховика акта огляду. Даний розрахунок буде включати в себе суму витрат, необхідних для відновлення або ремонту пошкодженого майна. У суму збитку також будуть включатися витрати, пов'язані із заходами щодо ліквідації наслідків страхового випадку, спрямовані на зменшення таких наслідків (у разі наявності таких умов страхування в Договорі та їх документального підтвердження).
  • Розрахунок суми страхового відшкодування здійснюється на підставі розрахованої суми збитку з урахуванням франшизи, передбаченої умовами договору страхування.
Ваше місто Київ? Так Ні