ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ
- Невідкладно повідомте про настання страхової події в компанію за телефоном Контакт-центру:
0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України). - Необхідно повідомити спеціалісту Контакт-центру наступну інформацію:
- Номер договору страхування, назву юридичної особи;
- Обставини настання події;
- Інформацію про пошкодження майна;
- Інформація про інших учасників події.
- Фахівець компанії надасть вам інструкції щодо подальших дій по врегулюванню страхового випадку, направить до вас представника для проведення огляду пошкодженого майна.
- Прийміть всі можливі і доцільні заходи для порятунку і збереження пошкодженого застрахованого майна.
- Викличте на місце події компетентні органи:
- Пожежну охорону по телефону екстрених служб 112 або телефону найближчої пожежної частини, навіть якщо пожежа була погашена власними силами. Під час вибуху викличте ДСНС і представників експлуатуючої організації.
- Якщо пожежа сталася в результаті підпалу, необхідно додатково повідомити в поліцію (телефон 102)/ ДСНС (телефон 101) (у разі підпалу).
Зверніться до органів державної протипожежної служби/ДСНС і отримайте постанову про порушення або про відмову в порушенні кримінальної справи і висновок про причини пожежі або вибуху/Довідку про пожежу.
- Не змінюйте картину страхового випадку (збережіть вид, стан і розташування пошкодженого майна) до прибуття представників компетентних органів і до моменту огляду місця події представником страхової компанії (виняток становлять випадки, коли зміни мають на меті порятунок майна або життя, здоров'я людей та зменшення розміру збитку).
- Протягом 2 робочих днів з моменту настання події надайте в страхову компанію документи.
- Письмову заяву про настання страхового випадку (завантажити)
- Письмовий опис події
- Заяву про виплату страхового відшкодування із зазначенням банківських реквізитів
- Договір страхування
- Правовстановлюючі та реєстраційні документи для юридичної особи
- Документи, що підтверджують право на володіння, користування та розпорядження застрахованим майном (технічний паспорт, договір оренди тощо)
- Документ компетентних органів
- Первинні накладні та балансові довідки на пошкоджене майно
Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).
Важливо: Якщо документи надані не в належній формі або оформлені із порушенням існуючих норм (відсутні номер, дата, штамп, печатка, є виправлення тексту тощо, скан-копія або фото-копія документу нечітка, чи неповна або не дає можливості зчитування усієї інформації з наданого документу), виплата страхового відшкодування не здійснюється до ліквідації цих недоліків.
- Розрахунок суми збитку виконується на підставі складеного представником cтраховика акта огляду. Даний розрахунок буде включати в себе суму витрат, необхідних для відновлення або ремонту пошкодженого майна. У суму збитку також будуть включатися витрати, пов'язані із заходами щодо ліквідації наслідків страхового випадку, спрямовані на зменшення таких наслідків (у разі наявності таких умов страхування в Договорі та їх документального підтвердження).
- Розрахунок суми страхового відшкодування здійснюється на підставі розрахованої суми збитку з урахуванням франшизи, передбаченої умовами договору страхування.
Зателефонуйте нам в цілодобовий Контакт-центр за номером:
0 800 30 99 99
(Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України)
онлайн-чат з оператором на сайті
Viber +38(067) 539 97 26
e-mail: loss-docs@alfaic.ua