ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. Невідкладно повідомте про настання страхової події в компанію за телефоном Контакт-центру:
    0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України).
  2. Необхідно повідомити спеціалісту Контакт-центру наступну інформацію:
    • Номер договору страхування, назву юридичної особи;
    • Обставини настання події;
    • Інформацію про пошкодження майна;
    • Інформація про інших учасників події.
  3. Фахівець компанії надасть вам інструкції щодо подальших дій по врегулюванню страхового випадку, направить до вас представника для проведення огляду пошкодженого майна.
  4. Прийміть всі можливі і доцільні заходи для порятунку і збереження пошкодженого застрахованого майна.
  5. Викличте на місце події компетентні органи:
    • Пожежну охорону по телефону екстрених служб 112 або телефону найближчої пожежної частини, навіть якщо пожежа була погашена власними силами. Під час вибуху викличте ДСНС і представників експлуатуючої організації.
    • Якщо пожежа сталася в результаті підпалу, необхідно додатково повідомити в поліцію (телефон 102)/ ДСНС (телефон 101) (у разі підпалу).

      Зверніться до органів державної протипожежної служби/ДСНС і отримайте постанову про порушення або про відмову в порушенні кримінальної справи і висновок про причини пожежі або вибуху/Довідку про пожежу.
  6. Не змінюйте картину страхового випадку (збережіть вид, стан і розташування пошкодженого майна) до прибуття представників компетентних органів і до моменту огляду місця події представником страхової компанії (виняток становлять випадки, коли зміни мають на меті порятунок майна або життя, здоров'я людей та зменшення розміру збитку).
  7. Протягом 2 робочих днів з моменту настання події надайте в страхову компанію документи.
  • Письмову заяву про настання страхового випадку (завантажити)
  • Письмовий опис події 
  • Заяву про виплату страхового відшкодування із зазначенням банківських реквізитів 
  • Договір страхування 
  • Правовстановлюючі та реєстраційні документи для юридичної особи
  • Документи, що підтверджують право на володіння, користування та розпорядження застрахованим майном (технічний паспорт, договір оренди тощо)
  • Документ компетентних органів
  • Первинні накладні та балансові довідки на пошкоджене майно 

Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).

Важливо: Якщо документи надані не в належній формі або оформлені із порушенням існуючих норм (відсутні номер, дата, штамп, печатка, є виправлення тексту тощо, скан-копія або фото-копія документу нечітка, чи неповна або не дає можливості зчитування усієї інформації з наданого документу), виплата страхового відшкодування не здійснюється до ліквідації цих недоліків.

  • Розрахунок суми збитку виконується на підставі складеного представником cтраховика акта огляду. Даний розрахунок буде включати в себе суму витрат, необхідних для відновлення або ремонту пошкодженого майна. У суму збитку також будуть включатися витрати, пов'язані із заходами щодо ліквідації наслідків страхового випадку, спрямовані на зменшення таких наслідків (у разі наявності таких умов страхування в Договорі та їх документального підтвердження).
  • Розрахунок суми страхового відшкодування здійснюється на підставі розрахованої суми збитку з урахуванням франшизи, передбаченої умовами договору страхування.
Ваше місто Київ? Так Ні