ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ
- Невідкладно повідомте про настання страхової події в компанію за телефоном Контакт-центру:
0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України). - Необхідно повідомити спеціалісту Контакт-центру наступну інформацію:
- Номер договору страхування, назва юридичної особи
- Обставини настання події
- Інформацію про пошкодження майна.
- Фахівець компанії надасть вам інструкції щодо подальших дій по врегулюванню страхового випадку, направить до вас представника для проведення огляду пошкодженого майна.
- Прийміть всі можливі і доцільні заходи для порятунку і збереження пошкодженого застрахованого майна.
- Збережіть вид, стан і розташування пошкодженого майна до приїзду представника страхової компанії.
- Викличте на місце події компетентні органи:
- Житлово-експлуатаційне управління (або ОСББ, інші подібні організації), які здійснюють технічне обслуговування будівлі, споруди, даху і перекритів (наприклад, у разі затоплення через опади, пошкодження через град, бурі і т.і.), а при відсутності таких - виконавчі органи місцевої адміністрації.
- Зверніться до регіонального підрозділу Гідрометцентру (Управління по гідрометеорології та моніторингу навколишнього середовища або ДСНС) та отримайте Довідку з описом природних явищ на дату настання події в районі події, в разі бурі, вихору, урагану, смерчу довідка повинна містити відомості про швидкість вітру, в разі атмосферних опадів - рівень опадів і період їх випадання.
- Протягом 2 робочих днів з моменту настання події надайте в страхову компанію документи.
- Письмову заяву про настання страхового випадку (завантажити)
- Письмовий опис події
- Заяву про виплату страхового відшкодування із зазначенням банківських реквізитів
- Договір страхування
- Правовстановлюючі та реєстраційні документи для юридичної особи
- Документи, що підтверджують право на володіння, користування та розпорядження застрахованим майно (технічний паспорт, договір оренди тощо)
- Документ компетентних органів
Важливо: Якщо документи надані не в належній формі або оформлені із порушенням існуючих норм (відсутні номер, дата, штамп, печатка, є виправлення тексту тощо, скан-копія або фото-копія документу нечітка, чи неповна або не дає можливості зчитування усієї інформації з наданого документу), виплата страхового відшкодування не здійснюється до ліквідації цих недоліків.
- Розрахунок суми збитку виконується на підставі складеного представником страховика акта огляду. Даний розрахунок буде включати в себе суму витрат, необхідних для відновлення або ремонту пошкодженого майна. У суму збитку також будуть включатися витрати, пов'язані із заходами щодо ліквідації наслідків страхового випадку, спрямовані на зменшення таких наслідків (у разі наявності таких умов страхування в Договорі та їх документального підтвердження).
- Розрахунок суми страхового відшкодування здійснюється на підставі розрахованої суми збитку з урахуванням франшизи, передбаченої умовами договору страхування.
Зателефонуйте нам в цілодобовий Контакт-центр за номером:
0 800 30 99 99
(Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України)
онлайн-чат з оператором на сайті
Viber +38(067) 539 97 26
e-mail: loss-docs@alfaic.ua