ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ
- Протягом 1 робочого дня з дати консультації в випадках, коли застрахована особа звернулася до лікаря самостійно, та, за результатами такої консультації необхідно замовити медикаменти, діагностичні заходи чи інші послуги, необхідно надати до страхової компанії медичні документи в електронному вигляді, надіславши їх на Viber, чи електронною поштою:
- Viber: +38 050 314 00 07
- E-mail: alfadoctor@alfaic.ua
- При отриманні документів, лікар-координатор страхової компанії проводить ідентифікацію застрахованої особи, перевіряє чинність договору та, при наявності страхового випадку, організовує замовлення медикаментів чи інших послуг в обсягах, передбачених договором та програмою страхування.
-
- Консультативний висновок лікаря (Форма 028-о) чи Виписку з карти амбулаторного/стаціонарного хворого (Форма 027-о), оформлені за формо, встановленою МОЗ України;
або - Консультативний висновок лікаря чи Виписку з карти амбулаторного/стаціонарного хворого, з логотипом чи штампом медичного закладу, на фірмовому бланку ЛПЗ, що за своїм змістом відповідають формам 027-о та 028-о;
або - Консультативний висновок лікаря чи Виписку з карти амбулаторного/стаціонарного хворого складених в довільній формі (на звичайному аркуші). Обов’язково, з наявністю штампу, чи завірені печаткою ЛПЗ (круглою чи трикутною) з підписом та печаткою лікаря.
- Консультативний висновок лікаря (Форма 028-о) чи Виписку з карти амбулаторного/стаціонарного хворого (Форма 027-о), оформлені за формо, встановленою МОЗ України;
Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії чи оригінали для зняття копій).
Зателефонуйте нам в Департамент медичного асистансу за номером:
0 800 503 999
(Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України)
онлайн-чат з оператором на сайті
Viber за посиланням
e-mail: alfadoctor@alfaic.ua