ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. Протягом 1 робочого дня з дати консультації в випадках, коли застрахована особа звернулася до лікаря самостійно, та, за результатами такої консультації необхідно замовити медикаменти, діагностичні заходи чи інші послуги, необхідно надати до страхової компанії медичні документи в електронному вигляді, надіславши їх на Viber, чи електронною поштою:
  2. При отриманні документів, лікар-координатор страхової компанії проводить ідентифікацію застрахованої особи, перевіряє чинність договору та, при наявності страхового випадку, організовує замовлення медикаментів чи інших послуг в обсягах, передбачених договором та програмою страхування.
    • Консультативний висновок лікаря (Форма 028-о) чи Виписку з карти амбулаторного/стаціонарного хворого (Форма 027-о), оформлені за формо, встановленою МОЗ України;  
             або
    • Консультативний висновок лікаря чи Виписку з карти амбулаторного/стаціонарного хворого, з логотипом чи штампом медичного закладу, на фірмовому бланку ЛПЗ, що за своїм змістом відповідають формам 027-о та 028-о;
            або
    • Консультативний висновок лікаря чи Виписку з карти амбулаторного/стаціонарного хворого складених в довільній формі (на звичайному аркуші). Обов’язково, з наявністю штампу, чи завірені печаткою ЛПЗ (круглою чи трикутною) з підписом та печаткою лікаря.

Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії чи оригінали для зняття копій).

Ваше місто Київ? Так Ні