ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. Негайно зателефонувати до департаменту медичного асистансу (ДМА) страхової компанії для одержання всієї необхідної інформації з надання медичних послуг:
    0 800 50 39 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України).
    • Таке звернення від імені застрахованої особи може бути здійснено: членами сім'ї, колегами по роботі, знайомими або іншими особами (в залежності від стану здоров’я застрахованої особи).
    • При такому зверненні застрахована особа безкоштовно в межах залишку страхової суми отримає необхідну медичну допомогу, включаючи медикаменти, згідно з умовами та лімітами відповідальності передбачених обраною програмою страхування.
  2. При зверненні до ДМА страхової компанії необхідно вказати наступну інформацію (на вимогу лікаря – координатора страхової компанії):
    • Прізвище, Ім’я, По-батькові застрахованої особи;
    • Індивідуальний номер картки застрахованої особи;
    • Місце роботи, місце проживання застрахованої особи, контактний телефон;
    • Причину звернення (скарги, проблеми, що пов’язані зі здоров’ям).
  3. Лікар-координатор страхової компанії проводить ідентифікацію застрахованої особи, перевіряє чинність договору та, при наявності страхового випадку, організовує послуги з надання невідкладної чи планової медичної допомоги у профільному медичному закладі (об'єм послуг та перелік медичних закладів передбачені Договором та Програмою страхування). При цьому підбір медичного закладу для надання послуг застрахованій особі відноситься до компетенції лікаря-координатора страхової компанії та погоджується із застрахованою особою.

Лікар-координатор страхової компанії організовує планові консультації або проведення діагностичного обстеження шляхом попереднього запису до медичного закладу та повідомляє  про це застраховану особу (по телефону та/або за допомогою SMS-повідомлення) протягом 1 календарного дня з моменту звернення.

Увага! Обслуговування застрахованої особи при підозрі на алкогольне сп'яніння при травмах, набутих внаслідок ДТП, побутових сутичок тощо проводиться лише при наданні на вимогу лікаря-координатора страхової компанії довідки про відсутність у крові або сечі алкоголю та продуктів його метаболізму (окрім станів, що загрожують життю застрахованої особи).

Ваше місто Київ? Так Ні