ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. Негайно (бажано з місця події), повідомити в страхову компанію про подію, зателефонувавши в цілодобовий Контакт-центр за номером:
    0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України).
  2. Необхідно вказати фахівцю Контакт-центру наступну інформацію:
    • Серія та номер договору страхування, а також ПІБ/Назва страхувальника
    • Реєстраційний номер, марка та модель забезпеченого автомобіля
    • ПІБ заявника та номер телефону (бажано мобільного)
    • Дата, час і місце страхового випадку
    • Обставини страхового випадку
    • Опис візуальних пошкоджень пошкоджених транспортних засобів/ майна
    • Дані щодо інших учасників страхової події (реєстраційний номер, марка, модель автомобіля/автомобілів–учасників, назву страхової компанії, в якої/яких застраховано даний/ні автомобіль/лі), контактні дані іншого учасника/ водія
    • Адреса та телефон учасника-водія
  3. Після реєстрації події спеціаліст надасть вам інструкції щодо подальших дій з врегулювання вашої події, подачі необхідних документів та огляду пошкодженого майна (у разі необхідності). По закінченні реєстрації випадку на вказаний вами контактний номер телефону надійде СМС-повідомлення із номером зареєстрованого повідомлення.

Важливо! Не пропонуйте та не відшкодовуйте потерпілим третім особам (або їх представникам) збитки за заподіяну шкоду без письмової згоди страхової компанії.

Ваше місто Київ? Так Ні