ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ
- Негайно (бажано з місця події), повідомити в страхову компанію про подію, зателефонувавши в цілодобовий Контакт-центр за номером:
0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України). - Необхідно вказати фахівцю Контакт-центру наступну інформацію:
- Серія та номер договору страхування, а також ПІБ/Назва страхувальника
- Реєстраційний номер, марка та модель забезпеченого автомобіля
- ПІБ заявника та номер телефону (бажано мобільного)
- Дата, час і місце страхового випадку
- Обставини страхового випадку
- Опис візуальних пошкоджень пошкоджених транспортних засобів/ майна
- Дані щодо інших учасників страхової події (реєстраційний номер, марка, модель автомобіля/автомобілів–учасників, назву страхової компанії, в якої/яких застраховано даний/ні автомобіль/лі), контактні дані іншого учасника/ водія
- Адреса та телефон учасника-водія
- Після реєстрації події спеціаліст надасть вам інструкції щодо подальших дій з врегулювання вашої події, подачі необхідних документів та огляду пошкодженого майна (у разі необхідності). По закінченні реєстрації випадку на вказаний вами контактний номер телефону надійде СМС-повідомлення із номером зареєстрованого повідомлення.
Важливо! Не пропонуйте та не відшкодовуйте потерпілим третім особам (або їх представникам) збитки за заподіяну шкоду без письмової згоди страхової компанії.
Зателефонуйте нам в цілодобовий Контакт-центр за номером:
0 800 30 99 99
(Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України)
онлайн-чат з оператором на сайті
Viber +38(067) 539 97 26
e-mail: loss-docs@alfaic.ua