ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. У разі встановлення вашої вини в події необхідно повідомити постраждалій стороні про те, що ви маєте поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами (ОСЦПВ), надати координати страхової компанії (номер Договору, контактні дані страхової компанії – номер телефону цілодобового Контакт-центру).
  2. Не ремонтуйте автомобіль до огляду його представником страхової компанії у разі необхідності.
  3. Запишіть по можливості дані інших учасників випадку та свідків (ПІБ, контактні телефони, адреси тощо).
  4. Протягом 3 робочих днів з моменту настання страхового випадку надайте до страхової компанії письмове Повідомлення про настання дорожньо-транспортної пригоди.
  5. На вимогу страхової компанії, протягом 7 робочих днів з моменту настання страхової події, надайте для огляду пошкоджений транспортний засіб представнику страхової компанії.
  • Повідомлення про настання дорожньо-транспортної пригоди (завантажити)
  • Європротокол (у разі, якщо подію було оформлено без залучення поліції)
  • Договір страхування. Для осіб, які придбали електронний поліс надання електронного поліса є необов'язковим, досить вказати його номер.
  • Посвідчення водія
  • Паспорт громадянина України/ ID карта
  • Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу
  • Нотаріально засвідчену довіреність на представництво ваших інтересів, у випадку, якщо інша особа представляє ваші інтереси в процесі врегулювання збитків у результаті страхового випадку
  • Рішення суду про встановлення вини у скоєнні дорожньо-транспортної пригоди (при наявності)
  • Протокол про адміністративне правопорушення

Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).

Ваше місто Київ? Так Ні