ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ
- У разі встановлення вашої вини в події необхідно повідомити постраждалій стороні про те, що ви маєте поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами (ОСЦПВ), надати координати страхової компанії (номер Договору, контактні дані страхової компанії – номер телефону цілодобового Контакт-центру).
- Не ремонтуйте автомобіль до огляду його представником страхової компанії у разі необхідності.
- Запишіть по можливості дані інших учасників випадку та свідків (ПІБ, контактні телефони, адреси тощо).
- Протягом 3 робочих днів з моменту настання страхового випадку надайте до страхової компанії письмове Повідомлення про настання дорожньо-транспортної пригоди.
- На вимогу страхової компанії, протягом 7 робочих днів з моменту настання страхової події, надайте для огляду пошкоджений транспортний засіб представнику страхової компанії.
- Повідомлення про настання дорожньо-транспортної пригоди (завантажити)
- Європротокол (у разі, якщо подію було оформлено без залучення поліції)
- Договір страхування. Для осіб, які придбали електронний поліс надання електронного поліса є необов'язковим, досить вказати його номер.
- Посвідчення водія
- Паспорт громадянина України/ ID карта
- Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу
- Нотаріально засвідчену довіреність на представництво ваших інтересів, у випадку, якщо інша особа представляє ваші інтереси в процесі врегулювання збитків у результаті страхового випадку
- Рішення суду про встановлення вини у скоєнні дорожньо-транспортної пригоди (при наявності)
- Протокол про адміністративне правопорушення
Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).
Зателефонуйте нам в цілодобовий Контакт-центр за номером:
0 800 30 99 99
(Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України)
онлайн-чат з оператором на сайті
Viber +38(067) 539 97 26
e-mail: loss-docs@alfaic.ua