ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ
- При необхідності отримання подальшої медичної допомоги що стало наслідком випадку, що стався за кордоном, додатково повідомте про це асистуючу компанію
- Контакти асистуючої компанії:
- Телефон: +38 044 599 54 04
- Viber: +38 067 443 74 30
- Skype: Savitar044
- E-mail: ukr@savitar-gr.com
Детальна інформація за посиланням: http://alfaic.ua/product/turisticheskoe-strahovanie/vzr/traveler
- Контакти асистуючої компанії:
- Далі дотримуйтесь інструкцій оператора асистуючої компанії.
- Протягом 15 робочих днів після повернення з подорожі необхідно написати письмову заяву до страхової компанії та надіслати її рекомендованим листом з повідомленням на адресу:
01011, м. Київ, вул. Рибальська, 22, БЦ «Башта №5»
Отримувач СК: ПрАТ «СК «Альфа Страхування»
Рішення по випадку на підставі наданих документів приймається страховою компанією протягом 15 робочих днів після одержання усіх належним чином оформлених документів.
- Заява про страхову виплату (завантажити)
- Договір страхування/ Для осіб, які придбали електронний поліс надання електронного поліса є необов'язковим, досить вказати його номер
- Паспорт громадянина України (1 та 2 сторінки)/ ID карта заявника
- Якщо застрахованою особою є дитина - паспорт матері або батька (того хто подає заяву на відшкодування)/ ID карта
- ІПН заявника/ РНОКПП
- Закордонний паспорт заявника
- Якщо застрахованою особою є дитина – закордонний паспорт батька чи матері (у кого в паспорті відмічена дитина)
- Свідоцтво про народження дитини (якщо застрахованою особою є дитина)
- Довідка лікаря медичного закладу із переліком медичних послуг та медикаментів призначених у зв‘язку із розладом здоров’я
- Фіскальний чек (касову квитанцію, тощо) про сплату вартості отриманих медичних послуг/медикаментів
- Виписка з історії хвороби з переліком призначених медикаментів (медичних матеріалів), необхідних для проведення призначеного курсу лікування
При необхідності ми можемо запросити додаткові документи, які допоможуть при розгляді страхового випадку.
Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).
Якщо за згодою страховика і застрахованої особи, лікування після її повернення із зарубіжної поїздки здійснювалось за рахунок застрахованої особи або іншої особи, то отримувачем страхової виплати є особа, за кошти якої здійснювалось лікування.
Зателефонуйте нам в цілодобовий Контакт-центр за номером:
044 499 99 99
онлайн-чат з оператором на сайті
Viber +38(067) 539 97 26
e-mail: call@alfaic.ua