ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. Повідомити страхову компанію протягом 3 робочих днів з дня повернення із подорожі, за винятком випадків, коли внаслідок настання цієї події застрахована особа, або її представник звертались до асистуючої компанії за наданням медичної допомоги.
  2. Протягом 15 робочих днів після повернення з подорожі необхідно написати письмову заяву до страхової компанії та надіслати її рекомендованим листом з повідомленням на адресу:

01011, м. Київ, вул. Рибальська, 22, БЦ «Башта №5»

Отримувач: ПрАТ «СК «Альфа Страхування»

Рішення по випадку на підставі наданих документів приймається страховою компанією протягом 15 робочих днів після одержання усіх належним чином оформлених документів.

  • Договір страхування / Для осіб, які придбали електронний поліс надання електронного поліса є необов'язковим, досить вказати його номер
  • Паспорт громадянина України заявника / ID карта
  • Якщо застрахованою особою є дитина - паспорт матері або батька/ ID карта  (того хто подає заяву на відшкодування)
  • ІПН заявника/ РНОКПП
  • Закордонний паспорт заявника
  • Якщо застрахованою особою є дитина - закордонний паспорт батька чи матері (у кого в паспорті відмічена дитина)
  • Свідоцтво про народження дитини (якщо застрахованою особою є дитина)
  • Документ, виданий медичною установою країни перебування, який підтверджує час, коли стався нещасний випадок, і що ця подія стала причиною розладу здоров’я (травми) або смерті застрахованої особи. Таким документом може виступати письмове повідомлення асистанської компанії про настання із застрахованою особою нещасного випадку

У разі смерті застрахованої особи представнику застрахованої особи необхідно додатково надати:

  • Свідоцтво про його смерть
  • Свідоцтво спадкоємця про право на спадщину

При необхідності ми можемо запросити додаткові документи, які допоможуть при розгляді страхового випадку.

Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).

Ваше місто Київ? Так Ні