ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ
- Повідомити письмово страхову компанію про подію, яка стала причиною відмови від зарубіжної поїздки протягом 1 робочого дня з моменту її настання, або з моменту, коли отримано звістку про цю подію.
- Вжити всі можливі дії по зменшенню розміру збитків, а саме:
- якщо був укладений договір з суб’єктом туристичної діяльності (СТД), анулювати (припинити, розірвати) договір про надання туристичних послуг
- якщо поїздка повинна була здійснюватись за власний рахунок або за рахунок третьої сторони, зробити всі можливі дії по скасуванню запланованої поїздки та поверненню вартості (частину вартості) зроблених витрат на здійснення цієї поїздки, а саме: повернення вартості (частину вартості) квитків на транспортний засіб для проїзду до пункту призначення і повернення у країну проживання; повернення вартості (частини вартості) бронювання і оплати житла у країні тимчасового перебування, та ін.
- Протягом 15 робочих днів після отримання інформації про відміну подорожі необхідно написати письмову заяву до страхової компанії та надіслати її рекомендованим листом з повідомленням на адресу:
01011, м. Київ, вул. Рибальська, 22, БЦ «Башта №5»
Отримувач: СК ПрАТ «СК «Альфа Страхування»
Рішення по випадку на підставі наданих документів приймається страховою компанією протягом 15 робочих днів після одержання усіх належним чином оформлених документів.
- Заява на страхову виплату (завантажити)
- Договір страхування / Для осіб, які придбали електронний поліс надання електронного поліса є необов'язковим, досить вказати його номер
- Паспорт громадянина України (1 та 2 сторінки)/ ID карта
- Якщо застрахованою особою є дитина - паспорт матері або батька (того, хто подає заяву на відшкодування)/ ID карта
- ІПН страхувальника/ РНОКПП
- Свідоцтво про народження дитини (якщо застрахованою особою є дитина)
- Туристична путівка, придбана страхувальником
- Фінансові документи, що засвідчують розмір сум, як сплачених туристом, так і повернених СТД після припинення дії договору про надання туристичних послуг та/або документи, що підтверджують загальний розмір витрат страхувальника на здійснення закордонної поїздки, і повернення частини цих коштів зазначеній особі у разі її відмови від поїздки
У разі погіршення здоров’я застрахованої особи:
- Довідка медичного закладу про наявність протипоказань для здійснення цією особою зарубіжної поїздки. При цьому, у довідці має бути зазначена дата, починаючи з якої виникли ці протипоказання
У разі смерті застрахованої особи представнику застрахованої особи необхідно додатково надати:
- Свідоцтво про його смерть
При погіршенні здоров’я найближчого родича застрахованої особи:
- Довідка медичного закладу про наявність тяжкого стану здоров’я цього родича та про необхідність його лікування у стаціонарному медичному закладі або постійного догляду у домашніх умовах. При цьому, у довідці має бути зазначена дата, починаючи з якої виникли ці ускладнення із здоров’ям
У разі смерті найближчого родича застрахованої особи:
- Свідоцтво про його смерть
У разі відмови від закордонної поїздки при отриманні застрахованою особою судової повістки або рішення органів внутрішніх справ:
- Відповідні документи
При заподіянні збитків майну застрахованої особи:
- Довідка з компетентних органів (пожежної охорони, житлово-експлуатаційної контори, органів внутрішніх справ тощо) відносно причини настання збитків та їх розміру. Останній може бути визначено за згодою сторін договору (зокрема, за допомогою незалежних експертів)
У разі запізнення застрахованої особи на рейс:
- Довідка транспортної організації про очікуваний і фактичний час прибуття маршрутного транспортного засобу до аеропорту, залізничного вокзалу, автовокзалу чи пасажирського порту на території країни проживання, звідки застрахована особа повинна була продовжити подорож за кордон
При необхідності ми можемо запросити додаткові документи, які допоможуть при розгляді страхового випадку.
Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).
Зателефонуйте нам в цілодобовий Контакт-центр за номером:
044 499 99 99
онлайн-чат з оператором на сайті
Viber +38(067) 539 97 26
e-mail: call@alfaic.ua