ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. Зателефонуйте до асистуючої компанії за наступними каналами зв’язку:
    • Телефон: +38 044 599 54 04
    • Viber: +38 067 443 74 30
    • Skype: Savitar044
    • E-mail: ukr@savitar-gr.com
      Детальна інформація за посиланням: http://alfaic.ua/product/turisticheskoe-strahovanie/vzr/traveler

      Та повідомте наступну інформацію:
    • Прізвище, ім'я
    • Ваш контактний телефон
    • Місцезнаходження (країну, місто, готель тощо)
    • Номер страхового полісу
    • Дату початку і закінчення дії полісу
    • Опишіть подію та повідомте, яка допомога необхідна
  2. Далі дотримуйтесь інструкцій оператора асистуючої компанії.
  3. Якщо це є неможливим внаслідок знаходження в тяжкому стані, необхідно після стабілізації стану здоров`я, при першій нагоді пред’явити представникам медичного закладу договір та негайно зателефонувати до асистуючої компанії або страхової компанії.
  4. Протягом 15 робочих днів після повернення з подорожі необхідно написати письмову заяву до страхової компанії та надіслати її рекомендованим листом з повідомленням на адресу:

01011, м. Київ, вул. Рибальська, 22, БЦ «Башта №5»

Отримувач: СК ПрАТ  «СК «Альфа Страхування»

Рішення по випадку на підставі наданих документів приймається страховою компанією протягом 15 робочих днів після одержання усіх належним чином оформлених документів.

  • Ігнорувати необхідність зв'язатися з асистуючою компанією.
  • Звертатись в лікувальні заклади без узгодження з асистуючою компанією.
  • Сплачувати медичні послуги самостійно не повідомивши про це асистуючу компанію.
  • Вчиняти дії по отриманню медичної допомоги без узгодження з асистуючою компанією (наприклад транспортування на хелікоптері, оперативне лікування тощо).

У випадку самостійної оплати медичних послуг/придбанні медикаментів протягом 15 календарних днів з дня повернення з подорожі надайте в страхову компанію наступні документи:

  • Заяву на відшкодування (завантажити)
  • Договір страхування / Для осіб, які придбали електронний поліс надання електронного поліса є необов'язковим, досить вказати його номер
  • Паспорт громадянина України / ID карта 
  • Якщо застрахованою особою є дитина - паспорт матері або батька/ ID карта  (того, хто подає заяву на відшкодування) 
  • ІПН страхувальника/ РНОКПП
  • Закордонний паспорт 
  • Якщо застрахованою особою є дитина – закордонний паспорт батька чи матері (у кого в паспорті відмічена дитина) 
  • Свідоцтво про народження дитини (якщо застрахованою особою є дитина) 
  • Медичний звіт із зазначенням прізвища застрахованої особи, анамнезу захворювання, скарг, даних огляду лікаря та остаточного діагнозу, інформації про окремі лікувальні процедури та дати їх проведення 
  • Рахунки з медичних установ з переліком наданих медичних послуг та зазначенням їх вартості 
  • Документи, які підтверджують оплату здійсненого лікування (штамп про оплату, касовий чек, банківська квитанція з зазначенням суми на переказ тощо) 
  • Рецепти з печаткою, де вказані прізвище лікаря, назви призначених ліків та документи, що підтверджують оплату 
  • Деталізовані рахунки за інші послуги (в т.ч. транспортні) з розбивкою їх за датою та вартістю 

У разі смерті застрахованої особи представнику застрахованої особи необхідно додатково надати:

  • Свідоцтво про смерть 
  • Медичний висновок (довідка тощо) про причину смерті 
  • Рахунки з установ (на фірмовому бланку або з відповідним штампом), що здійснюють послуги з репатріації тіла з переліком наданих медичних послуг та зазначенням їх вартості та оригінали документів, які підтверджують оплату даних послуг 

У разі компенсації вартості послуг телефонного зв’язку необхідно додатково надати:

  • Рахунок за телефонні розмови з вказаними телефонами асистуючої компанії та документ, що підтверджує його сплату.

У разі травми/смерті, отриманої застрахованою особою внаслідок ДТП додатково надаються (якщо дана опція передбачена Договором/Офертою):

  • Копія складеного в країні тимчасового перебування офіційного протоколу або довідки про подію, в якому обов'язково повинна бути зазначена наступна інформація:
    • детальний опис обставин події та ролі застрахованої особи у ній
    • результати дослідження на стан алкогольного, наркотичного або токсичного сп'яніння (якщо застрахована особа була за кермом)
  • Копія документа, що підтверджує право керування транспортним засобом відповідної категорії (якщо застрахована особа була за кермом).

У разі відвідування хворого в стаціонарі найближчими родичами (якщо така опція передбачена Договором страхування/Офертою):

  • рекомендація лікаря про необхідність відвідування застрахованої особи
  • документи, що підтверджують факт оплати вартості проїзду найближчих родичів
  • документи, що підтверджують родинні зв’язки

У разі дострокового повернення застрахованої особи до місця постійного проживання у випадку смерті найближчих родичів (якщо така опція передбачена Договором страхування/Офертою):

  • свідоцтво про смерть близького родича
  • документи, що підтверджують факт оплати вартості проїзду
  • документи, що підтверджують родинні зв’язки померлого із застрахованою особою.

При необхідності ми можемо запросити додаткові документи, які допоможуть при розгляді страхового випадку.

Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).

Ваше місто Київ? Так Ні