ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ
- Зателефонуйте до асистуючої компанії за наступними каналами зв’язку:
- Телефон: +38 044 599 54 04
- Viber: +38 067 443 74 30
- Skype: Savitar044
- E-mail: ukr@savitar-gr.com
Детальна інформація за посиланням: http://alfaic.ua/product/turisticheskoe-strahovanie/vzr/traveler
Та повідомте наступну інформацію: - Прізвище, ім'я
- Ваш контактний телефон
- Місцезнаходження (країну, місто, готель тощо)
- Номер страхового полісу
- Дату початку і закінчення дії полісу
- Опишіть подію та повідомте, яка допомога необхідна
- Далі дотримуйтесь інструкцій оператора асистуючої компанії.
- Якщо це є неможливим внаслідок знаходження в тяжкому стані, необхідно після стабілізації стану здоров`я, при першій нагоді пред’явити представникам медичного закладу договір та негайно зателефонувати до асистуючої компанії або страхової компанії.
- Протягом 15 робочих днів після повернення з подорожі необхідно написати письмову заяву до страхової компанії та надіслати її рекомендованим листом з повідомленням на адресу:
01011, м. Київ, вул. Рибальська, 22, БЦ «Башта №5»
Отримувач: СК ПрАТ «СК «Альфа Страхування»
Рішення по випадку на підставі наданих документів приймається страховою компанією протягом 15 робочих днів після одержання усіх належним чином оформлених документів.
- Ігнорувати необхідність зв'язатися з асистуючою компанією.
- Звертатись в лікувальні заклади без узгодження з асистуючою компанією.
- Сплачувати медичні послуги самостійно не повідомивши про це асистуючу компанію.
-
Вчиняти дії по отриманню медичної допомоги без узгодження з асистуючою компанією (наприклад транспортування на хелікоптері, оперативне лікування тощо).
У випадку самостійної оплати медичних послуг/придбанні медикаментів протягом 15 календарних днів з дня повернення з подорожі надайте в страхову компанію наступні документи:
- Заяву на відшкодування (завантажити)
- Договір страхування / Для осіб, які придбали електронний поліс надання електронного поліса є необов'язковим, досить вказати його номер
- Паспорт громадянина України / ID карта
- Якщо застрахованою особою є дитина - паспорт матері або батька/ ID карта (того, хто подає заяву на відшкодування)
- ІПН страхувальника/ РНОКПП
- Закордонний паспорт
- Якщо застрахованою особою є дитина – закордонний паспорт батька чи матері (у кого в паспорті відмічена дитина)
- Свідоцтво про народження дитини (якщо застрахованою особою є дитина)
- Медичний звіт із зазначенням прізвища застрахованої особи, анамнезу захворювання, скарг, даних огляду лікаря та остаточного діагнозу, інформації про окремі лікувальні процедури та дати їх проведення
- Рахунки з медичних установ з переліком наданих медичних послуг та зазначенням їх вартості
- Документи, які підтверджують оплату здійсненого лікування (штамп про оплату, касовий чек, банківська квитанція з зазначенням суми на переказ тощо)
- Рецепти з печаткою, де вказані прізвище лікаря, назви призначених ліків та документи, що підтверджують оплату
- Деталізовані рахунки за інші послуги (в т.ч. транспортні) з розбивкою їх за датою та вартістю
У разі смерті застрахованої особи представнику застрахованої особи необхідно додатково надати:
- Свідоцтво про смерть
- Медичний висновок (довідка тощо) про причину смерті
- Рахунки з установ (на фірмовому бланку або з відповідним штампом), що здійснюють послуги з репатріації тіла з переліком наданих медичних послуг та зазначенням їх вартості та оригінали документів, які підтверджують оплату даних послуг
У разі компенсації вартості послуг телефонного зв’язку необхідно додатково надати:
- Рахунок за телефонні розмови з вказаними телефонами асистуючої компанії та документ, що підтверджує його сплату.
У разі травми/смерті, отриманої застрахованою особою внаслідок ДТП додатково надаються (якщо дана опція передбачена Договором/Офертою):
- Копія складеного в країні тимчасового перебування офіційного протоколу або довідки про подію, в якому обов'язково повинна бути зазначена наступна інформація:
- детальний опис обставин події та ролі застрахованої особи у ній
- результати дослідження на стан алкогольного, наркотичного або токсичного сп'яніння (якщо застрахована особа була за кермом)
- Копія документа, що підтверджує право керування транспортним засобом відповідної категорії (якщо застрахована особа була за кермом).
У разі відвідування хворого в стаціонарі найближчими родичами (якщо така опція передбачена Договором страхування/Офертою):
- рекомендація лікаря про необхідність відвідування застрахованої особи
- документи, що підтверджують факт оплати вартості проїзду найближчих родичів
- документи, що підтверджують родинні зв’язки
У разі дострокового повернення застрахованої особи до місця постійного проживання у випадку смерті найближчих родичів (якщо така опція передбачена Договором страхування/Офертою):
- свідоцтво про смерть близького родича
- документи, що підтверджують факт оплати вартості проїзду
- документи, що підтверджують родинні зв’язки померлого із застрахованою особою.
При необхідності ми можемо запросити додаткові документи, які допоможуть при розгляді страхового випадку.
Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).
Зателефонуйте нам в цілодобовий Контакт-центр за номером:
044 499 99 99
онлайн-чат з оператором на сайті
Viber +38(067) 539 97 26
e-mail: call@alfaic.ua