ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ
- Звернутися до асистанської компанії або до страхової компанії протягом 24 годин з моменту виявлення факту затримки або втрати багажу та отримати інформацію щодо подальших дій, а також повідомити про подію, що сталась.
- Контакти асистуючої компанії:
- Телефон: +38 044 599 54 04
- Viber: +38 067 443 74 30
- Skype: Savitar044
- E-mail: ukr@savitar-gr.com
- Контакт-центр: 0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України)
Детальна інформація за посиланням: http://alfaic.ua/product/turisticheskoe-strahovanie/vzr/traveler
- Контакти асистуючої компанії:
- Протягом 15 робочих днів після повернення з подорожі необхідно написати письмову заяву до страхової компанії та надіслати її рекомендованим листом з повідомленням на адресу:
01011, м. Київ, вул. Рибальська, 22, БЦ «Башта№5»
Отримувач СК: ПрАТ «СК «Альфа Страхування»
Рішення по випадку на підставі наданих документів приймається страховою компанією протягом 15 робочих днів після одержання усіх належним чином оформлених документів.
- Заява про страхову виплату (завантажити)
- Договір страхування / Для осіб, які придбали електронний поліс надання електронного поліса є необов'язковим, досить вказати його номер
- Паспорт громадянина України заявника (1 та 2 сторінки)/ ID карта
- Якщо застрахованою особою є дитина – паспорта матері або батька (того, хто подає заяву на відшкодування)/ ID карта
- ІПН заявника/ РНОКПП
- Закордонний паспорт заявника
- Якщо застрахованою особою є дитина – закордонний паспорт батька чи матері (у кого в паспорті відмічена дитина)
- Свідоцтво про народження дитини (якщо застрахованою особою є дитина)
У разі затримки багажу:
- Документи, що підтверджують цю затримку на певний час (відмітка на квитку, довідка з аеропорту або від авіакомпанії тощо з зазначенням точного часу затримки та причин затримки)
У разі втрати багажу:
- Документи, що підтверджують факт втрати зареєстрованого багажу і вагу цього багажу (довідка з аеропорту або від авіакомпанії тощо)
При необхідності ми можемо запросити додаткові документи, які допоможуть при розгляді страхового випадку.
Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).
Зателефонуйте нам в цілодобовий Контакт-центр за номером:
044 499 99 99
онлайн-чат з оператором на сайті
Viber +38(067) 539 97 26
e-mail: call@alfaic.ua