ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. Звернутися до асистанської компанії або до страхової компанії протягом 24 годин з моменту виявлення факту затримки або втрати багажу та отримати інформацію щодо подальших дій, а також повідомити про подію, що сталась.
    • Контакти асистуючої компанії:
      • Телефон: +38 044 599 54 04
      • Viber: +38 067 443 74 30
      • Skype: Savitar044
      • E-mail: ukr@savitar-gr.com
    • Контакт-центр: 0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України)
      Детальна інформація за посиланням: http://alfaic.ua/product/turisticheskoe-strahovanie/vzr/traveler
  2. Протягом 15 робочих днів після повернення з подорожі необхідно написати письмову заяву до страхової компанії та надіслати її рекомендованим листом з повідомленням на адресу:

01011, м. Київ, вул. Рибальська, 22, БЦ «Башта№5»

Отримувач СК: ПрАТ «СК «Альфа Страхування»

Рішення по випадку на підставі наданих документів приймається страховою компанією протягом 15 робочих днів після одержання усіх належним чином оформлених документів.

  • Заява про страхову виплату (завантажити)
  • Договір страхування / Для осіб, які придбали електронний поліс надання електронного поліса є необов'язковим, досить вказати його номер
  • Паспорт громадянина України заявника (1 та 2 сторінки)/ ID карта 
  • Якщо застрахованою особою є дитина – паспорта матері або батька (того, хто подає заяву на відшкодування)/ ID карта
  • ІПН заявника/ РНОКПП 
  • Закордонний паспорт заявника 
  • Якщо застрахованою особою є дитина – закордонний паспорт батька чи матері (у кого в паспорті відмічена дитина)
  • Свідоцтво про народження дитини (якщо застрахованою особою є дитина) 
     

    У разі затримки багажу:

    • Документи, що підтверджують цю затримку на певний час (відмітка на квитку, довідка з аеропорту або від авіакомпанії тощо з зазначенням точного часу затримки та причин затримки)

    У разі втрати багажу:

    • Документи, що підтверджують факт втрати зареєстрованого багажу і вагу цього багажу (довідка з аеропорту або від авіакомпанії тощо)

    При необхідності ми можемо запросити додаткові документи, які допоможуть при розгляді страхового випадку. 
    Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).

Ваше місто Київ? Так Ні