ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ
- Невідкладно повідомте про настання страхової події в страхову компанію, зателефонувавши в Контакт-центр за телефоном:
0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України). - Необхідно вказати спеціалісту Контакт-центру наступну інформацію:
- Номер договору страхування, а також ПІБ страхувальника;
- Дата та час настання страхової події;
- Обставини настання події;
- Інформацію про пошкодження майна..
- Фахівець компанії надасть вам інструкції щодо подальших дій по врегулюванню страхового випадку, направить до вас представника для проведення огляду пошкодженого майна.
- Прийміть всі можливі і доцільні заходи для порятунку і збереження пошкодженого застрахованого майна.
- Збережіть вид, стан і розташування пошкодженого майна до приїзду представника страхової компанії.
- Викличте на місце події компетентні органи:
- Пожежну службу або державну службу з надзвичайних ситуацій (служба 101);
- При вибуху газу - державну газову службу (служба 104), державну службу з надзвичайних ситуацій (служба 101), житлоексплуатаційне управління (або інші подібні організації);
Стосовно необхідності звернення до компетентних органів у зв’язку із ліквідацією наслідків події страхувальника може проконсультувати співробітник страхової компанії під час звернення до нього.
- Протягом 2 робочих днів із моменту настання події надайте в страхову компанію документи.
- Письмову заяву про настання страхової події (завантажити).
- Письмовий опис події, що відбулась.
- Заяву про виплату страхового відшкодування із зазначенням банківських реквізитів.
- Договір страхування.
- Паспорт громадянина України/ID карта страхувальника (Вигодонабувача) – фізичної особи.
- ІПН страхувальника/РНОКПП (вигодонабувачу) – фізичній особі.
- Правовстановлюючі документи на майно – технічний паспорт, свідоцтво про право власності.
- Документи на придбання пошкодженого рухомого майна.
- Нотаріально завірену довіреність на представлення Ваших інтересів, якщо інша особа представляє Ваші інтереси у процесі врегулювання збитків в результаті страхового випадку.
- При отриманні письмових претензій від постраждалих повідомити ПрАТ «СК «Альфа Страхування».
Розрахунок суми збитку виконується на основі складеного представником страхової компанії акту оглядку. Такий розрахунок буде включати в себе суму витрат, необхідних для відновлення або ремонту пошкодженого майна. До суми збитку також будуть включені витрати, пов’язані із заходами щодо ліквідації наслідків страхового випадку, спрямованих на зменшення таких наслідків (при наявності таких умов страхування у договорі та їх документального підтвердження. Розрахунок суми страхового відшкодування здійснюється на основі розрахованої суми збитку з урахуванням франшизи, яка передбачена у умовах договору страхування.
Ліміт відшкодування – відшкодовуються збитки в межах суми обраної програми (один раз протягом дії Договору страхування).
Врегулювання страхових подій зі спрощеною процедурою «Експрес-врегулювання» - це спрощена процедура врегулювання збитків, яка дає Вам можливість:
- подати всі необхідні для врегулювання страхового випадку документи дистанційно в електронному вигляді без відвідування офісу страхової компанії;
- отримати виплату страхового відшкодування протягом 3 (трьох) робочих днів із дати погодження розміру страхового відшкодування з Вами (отримання від Вас відповіді на електронну пошту про згоду на проведення виплати).
- страхова подія виникла за іншими ризиками, ніж протиправні дії третіх осіб
- сума збитку, що прогнозується, не перевищує розмір передбаченого Програмою страхування;
- від початку дії Договору до дати настанні події, що має ознаки страхового випадку, пройшло 15 календарних днів.
- випадок не має ознак Важкого випадку.
Зателефонуйте нам в цілодобовий Контакт-центр за номером:
0 800 30 99 99
(Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України)
онлайн-чат з оператором на сайті
Viber +38(067) 539 97 26
e-mail: loss-docs@alfaic.ua