ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. Представнику застрахованої особи протягом 5 робочих днів необхідно повідомити про подію, яка може бути визнана страховою за телефоном Контакт-центру:
    0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України).
  2. Представнику застрахованої особи протягом 5 робочих днів з моменту настання випадку необхідно надати до страхової компанії письмову Заяву про страхову подію та надіслати її рекомендованим листом з повідомленням на адресу:

               01011, м. Київ, вул. Рибальська, 22, БЦ «Башта №5»

              Отримувач: ПрАТ «СК «Альфа Страхування»

Виплата проводиться протягом 30 робочих днів з дати отримання останнього документу по справі.

  • Заява про страхову подію (завантажити)
  • Договір страхування 
  • Паспорт громадянина України/ ID карта (орієнтовно буде спадкоємцем)
  • ІПН страхувальник/ РНОКПП (орієнтовно буде спадкоємцем) 
  • Свідоцтво про смерть 
  • Лікарське свідоцтво про смерть 
  • Свідоцтво про право на спадщину 

У разі випадку, за результатами якого відкривалось кримінальне провадження (смерть поза лікарняним закладом тощо) додатково надаються:

  • постанова про закриття кримінального провадження
  • висновок судово-медичного експерта


Якщо за умовами договору страхування вигодонабувачем є банк, то страхова компанія визначить одержувача на виплату страхового відшкодування на підставі листа від банку.

При необхідності, ми можемо запросити додаткові документи, які допоможуть при розгляді страхового випадку.

Ваше місто Київ? Так Ні