ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ
- Представнику застрахованої особи протягом 5 робочих днів необхідно повідомити про подію, яка може бути визнана страховою за телефоном Контакт-центру:
0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України). - Представнику застрахованої особи протягом 5 робочих днів з моменту настання випадку необхідно надати до страхової компанії письмову Заяву про страхову подію та надіслати її рекомендованим листом з повідомленням на адресу:
01011, м. Київ, вул. Рибальська, 22, БЦ «Башта №5»
Отримувач: ПрАТ «СК «Альфа Страхування»
Виплата проводиться протягом 30 робочих днів з дати отримання останнього документу по справі.
- Заява про страхову подію (завантажити)
- Договір страхування
- Паспорт громадянина України/ ID карта (орієнтовно буде спадкоємцем)
- ІПН страхувальник/ РНОКПП (орієнтовно буде спадкоємцем)
- Свідоцтво про смерть
- Лікарське свідоцтво про смерть
- Свідоцтво про право на спадщину
У разі випадку, за результатами якого відкривалось кримінальне провадження (смерть поза лікарняним закладом тощо) додатково надаються:
- постанова про закриття кримінального провадження
- висновок судово-медичного експерта
Якщо за умовами договору страхування вигодонабувачем є банк, то страхова компанія визначить одержувача на виплату страхового відшкодування на підставі листа від банку.
При необхідності, ми можемо запросити додаткові документи, які допоможуть при розгляді страхового випадку.
Зателефонуйте нам в цілодобовий Контакт-центр за номером:
0 800 30 99 99
(Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України)
онлайн-чат з оператором на сайті
Viber +38(067) 539 97 26
e-mail: loss-docs@alfaic.ua