ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ

  1. Звернутись до лікаря для отримання медичної допомоги та фіксації страхового випадку.
  2. Після завершення лікування в медичному закладі, отримайте виписку із медичної карти амбулаторного/стаціонарного хворого (форма 027/у або 027-1/о).
    ВАЖЛИВО! Медичний документ обов’язково повинен бути завірений печаткою медичного закладу і містити в собі:
    • ПІБ пацієнта
    • заключний діагноз
    • анамнез захворювання (дата встановлення діагнозу)
    • термін лікування
  3. Протягом 5 робочих днів з дати виникнення симптомів захворювання повідомити про страхову подію за телефоном Контакт-центру:
    0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України).
  4. Протягом 5 робочих днів з дати виникнення симптомів захворювання надати до страхової компанії письмову Заяву про страхову подію та надіслати її рекомендованим листом з повідомленням на адресу:

01011, м. Київ, вул. Рибальська, 22, БЦ «Башта №5»
Отримувач: ПрАТ «СК «Альфа Страхування»

Виплата проводиться протягом 30 робочих днів з дати отримання останнього документу по справі.

  • Заява про страхову подію (завантажити)
  • Договір страхування 
  • Паспорт громадянина України/ ID карта 
  • ІПН страхувальника/ РНОКПП
  • Медична довідка -форма 027/у або 027-1/о 

Якщо за умовами договору страхування вигодонабувачем є банк, то страхова компанія визначить одержувача на виплату страхового відшкодування на підставі листа від банку.

При необхідності, ми можемо запросити додаткові документи, які допоможуть при розгляді страхового випадку.

Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).

Ваше місто Київ? Так Ні