ВАШІ ДІЇ ПРИ НАСТАННІ СТРАХОВОЇ ПОДІЇ
- Звернутись до лікаря для отримання медичної допомоги та фіксації страхового випадку.
- Після завершення лікування в медичному закладі, отримайте виписку із медичної карти амбулаторного/стаціонарного хворого (форма 027/у або 027-1/о).
ВАЖЛИВО! Медичний документ обов’язково повинен бути завірений печаткою медичного закладу і містити в собі:- ПІБ пацієнта
- заключний діагноз
- анамнез захворювання (дата встановлення діагнозу)
- термін лікування
- Протягом 5 робочих днів з дати виникнення симптомів захворювання повідомити про страхову подію за телефоном Контакт-центру:
0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України). - Протягом 5 робочих днів з дати виникнення симптомів захворювання надати до страхової компанії письмову Заяву про страхову подію та надіслати її рекомендованим листом з повідомленням на адресу:
01011, м. Київ, вул. Рибальська, 22, БЦ «Башта №5»
Отримувач: ПрАТ «СК «Альфа Страхування»
Виплата проводиться протягом 30 робочих днів з дати отримання останнього документу по справі.
- Заява про страхову подію (завантажити)
- Договір страхування
- Паспорт громадянина України/ ID карта
- ІПН страхувальника/ РНОКПП
- Медична довідка -форма 027/у або 027-1/о
Якщо за умовами договору страхування вигодонабувачем є банк, то страхова компанія визначить одержувача на виплату страхового відшкодування на підставі листа від банку.
При необхідності, ми можемо запросити додаткові документи, які допоможуть при розгляді страхового випадку.
Документи надаються в страхову компанію належним чином (копії або оригінали для зняття копій).
Зателефонуйте нам в цілодобовий Контакт-центр за номером:
0 800 30 99 99
(Безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України)
онлайн-чат з оператором на сайті
Viber +38(067) 539 97 26
e-mail: loss-docs@alfaic.ua