Робота СК «Альфа Страхування» під час карантину

Робота СК «Альфа Страхування» під час карантину

Шановні клієнти та партнери, у зв’язку із запровадженням по всій території України карантинних заходів для протидії поширення коронавірусу COVID-19, ми підготували роз’яснення щодо специфіки роботи СК «Альфа Страхування» під час карантину.

Важливо! Cтрахова компанія «Альфа Страхування» забезпечила безперебійну роботу всіх служб, тому  продовжує виконувати всі умови та зобов’язання за діючими договорами страхування у звичайному режимі, при цьому залишаючись доступними для Вас також і в режимі онлайн.

Якщо Ви бажаєте придбати поліс страхування

З метою турботи про клієнтів та своїх співробітників, регіональні офіси СК «Альфа Страхування» по всій території України працюють в черговому режимі. Перед плануванням свого візиту до офісу продажів, прохання попередньо зв’язатися з контактною особою потрібного офісу за телефоном, вказаним на сайті.

Адреси та контакти офісів продажів тут: https://alfaic.ua/contacti

Також, Ви можете купити онлайн на сайті https://alfaic.ua  або залишити заявку на страхування за наступними продуктами:

Ви можете оплатити договір страхування платіжною карткою на нашому сайті https://alfaic.ua/alfabank/payment

Якщо Вам необхідно заявити про страхову подію за договорами ОСЦПВ, КАСКО, страхування майна, від нещасного випадку та інших видів страхування

Щоб повідомити про факт настання страхової події, будь-ласка, звертайтесь за наступними контактами:

  • 0 800 30 99 99 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів України)
  • 044 499 99 99 (вартість дзвінків згідно з тарифом вашого оператора зв’язку)
  • Viber: +38(050) 314 00 07
  • Telegram: AlfaICBot
  • e-mail: call@alfaic.ua

Ви можете ознайомитись з інформацією щодо врегулювання страхової події по стандартній процедурі на сайті https://alfaic.ua/straxovoj-sluchaj, але в умовах карантину ми вносимо спрощення частини з цих процедур, а саме:

Всі документи стосовно страхової події та заяву на відшкодування можна подавати онлайн на наступну електронну адресу:

  • Loss-docs@alfaic.ua – для випадків з КАСКО, ОСЦПВ, ДСЦПВ, майна та вантажів, фінансових ризиків тощо;
  • med@alfaic.ua – для випадків зі страхування виїжджаючих за кордон, страхування від нещасного випадку тощо.


Для уточнення деталей процедури подачі документів онлайн, будь ласка, зателефонуйте до контакт-центру та наші спеціалісти проконсультують Вас, як подати заяву онлайн, куди та коли доставити транспортний засіб для огляду тощо.

Збір документів, огляд транспортних засобів, погодження рахунків та проведення виплати страхового відшкодування проходить у звичайному режимі. Для огляду пошкодженого транспортного засобу контакт-центр направить Вас на СТО або до аварійного комісара.
У випадку неможливості пересування містом або посилення умов карантину та введення надзвичайного стану строки проведення огляду пошкоджених авто можуть бути відтерміновані.

Також, для Вашого спокою,  повідомляємо про подовження строків подачі заяв на відшкодування на термін до 10 днів. Але просимо наших клієнтів реєструвати своєчасно страхові події шляхом телефонного звернення до контакт-центру компанії безпосередньо після настання події та погоджувати наступні дії.

Якщо Ви є застрахованим з медичного страхування

Всі звернення застрахованих осіб з медичного страхування обслуговуються у штатному режимі 24/7.

Для зв’язку із медичним асистансом страхової компанії користуйтесь контактами, вказаними на Ваших медичних картках/договорах.

Застраховані, які планують повторні та планові візити до лікарів, можуть скористатися повноцінними онлайн-консультаціями та роз’ясненнями лікарів, не виходячи з дому.

Нагадуємо, що при симптомах ГРВІ рекомендовано негайно телефонувати до медичного асистансу страхової компанії для отримання медичних рекомендацій та допомоги.

Для подачі документів на відшкодування витрат по випадках з добровільного медичного страхування Ви можете скористуватися мобільним додатком «Альфа Асистанс» (завантажити з: PlayMarket AppStore ), розділ «Сервіси» ->»Отримати відшкодування» та подати всі необхідні документи онлайн. При цьому, просимо Вас обов’язково зберігати оригінали всіх документів.

Ставлячись з розумінням до ситуації що склалася, повідомляємо, що порушення термінів надання документів на відшкодування з добровільного медичного страхування в період карантинних заходів не буде вважатись порушенням умов Договору  страхування та підставою для відмови у виплаті.

 

СК «Альфа Страхування» щиро дякує клієнтам та партнерам за розуміння.

Ми піклуємося про Вас і бажаємо бути здоровими та спокійними!

 

З повагою,

СК «Альфа Страхування»