РОЗ'ЯСНЕННЯ ЩОДО КОРОНАВІРУСУ COVID-19

РОЗ'ЯСНЕННЯ ЩОДО КОРОНАВІРУСУ COVID-19

Шановні клієнти та партнери, у зв’язку зі спалахом пандемії коронавірусу COVID-19* СК «Альфа Страхування» надає наступні роз’яснення з приводу порядку дій застрахованих осіб та страхового покриття.

Клієнтам Компанії, що застраховані за договорами добровільного медичного страхування та страхування подорожуючих за кордон надаються послуги згідно з умовами договору та програми страхування. Однак, звертаємо вашу увагу, що в разі виявлення симптомів коронавірусу COVID-19*, послуги з медичного обслуговування та лікування надаються лише державними лікувальними закладами згідно нормативів МОЗ.

Державними службами України прописаний жорсткий алгоритм дій у разі підозри наявності у людини COVID-19. Цей алгоритм не передбачає можливості скористатися будь-якими комерційними (сервісними) службами для надання медичної допомоги без залучення спеціалізованих служб. Держава чітко відокремила клініки, які в Україні будуть приймати людей у зазначених випадках.

Записатися на будь-яку консультацію лікаря чи інші послуги до медичного закладу  з приводу респіраторних захворювань можна тільки  через контакт-центр страхової компанії чи медичної установи, пройшовши скринінг-опитування: координатор контакт-центру буде уточнювати скарги та  епіданамнез   пацієнта, перебування за останні  3 тижні у будь-якій країні за межами України. Систему онлайн запису та запис через портал «Доктор Елекс» призупинено.

Згідно Наказу МОЗ України №552 від 25.02.2020 «Коронавірусна хвороба 2019 (COVID-19). Стандарти медичної допомоги» здійснюється розслідування  контактів та подальший контроль осіб, які мали контакти з хворими на COVID-19. Контактний/а особа – це особа, яка відповідає будь-якому з наступних критеріїв:

  • Надання прямої медичної допомоги пацієнтам з COVID-19, робота з медичними працівниками, відвідування пацієнтів з COVID-19 або перебування з ними в одному приміщенні ;
  • Закордонні поїздки протягом останніх 3-х тижнів;
  • Спільна робота або навчання з пацієнтом з COVID-19;
  • Поїздка разом з пацієнтом COVID-19 в будь-якому транспорті;
  • Проживання в одному домогосподарстві з хворим на COVID-19 протягом 14 днів після виникнення симптомів у пацієнта.

Нагадуємо, що задля мінімізації скупчення та поширення хвороби на державному рівні з 12 березня 2020 року запроваджено карантин.

При виявленні  контактних осіб з симптомами: кашель, лихоманка,  риніт, утруднене дихання, біль у горлі, біль за грудиною, в деяких випадках діарея, кон’юнктивіт, подальша медична допомога здійснюється через госпіталізацію до інфекційного відділення  державної медичної установи міста,  через виклик служби «103».

Приватні медичні заклади не надають послуг щодо транспортування, госпіталізації, діагностики та лікування пацієнтів з підозрою на COVID-19  та залишають за собою право відмовити контактним особам  в наданні консультативно-діагностичних послуг.

  В випадках, коли контактна особа визначається лікарем приватного медичного закладу під час консультативного прийому на базі лікувальної установи, подальша допомога надається через виклик служби «103».

  В випадку госпіталізації застрахованої особи до договірного  державного медичного закладу з підозрою на COVID-19, страхова компанія забезпечує всі необхідні послуги, медикаменти  до встановлення остаточного діагнозу. Подальші дії визначаються згідно з Договором страхування.

Якщо застрахована особа перебуває за кордоном та звертається до асистуючої компанії з підозрою на коронавірус, асистанс направляє такого клієнта відразу до медичного закладу з відповідного профілю та певного переліку. В кожній країні уточнено список медичних установ, які можуть прийняти пацієнтів з підозрою на COVID-19, провести тест і госпіталізувати при необхідності.

ПрАТ «СК Альфа Страхування» завжди поряд з вами для вирішення будь-яких непередбачуваних ситуацій і наш асистанс надасть вам будь-яку консультаційну допомогу 24/7.

Бажаємо міцного здоров’я!